Sa-Ve Hout- en Bouwservice
Sa-Ve Hout- en Bouwservice

• Frank, Dalfsen
    Beoordeeld op 5 mei 2015
    hout beton schutting inclusief plaatsen
    Super!! Fijn contact via de mail en telefoon. Nette prijs en snelle levering. Waren vanmorgen netjes op tijd en hadden binnen drie uur de schutting staan. Super netjes en mooi. We zijn er erg blij mee. Een echte aanrader! ☺
  • Ralf, Swalmen
    Beoordeeld op 2 mei 2015
    Plaatsen poort
    ik vind dat het een mooie poort en dat er een goede service is geleverd. Ook was hij erg meedenkend met me.
  • Anoniem, Gilze
    Beoordeeld op 13 apr 2015
    plaatsen van schutting en poort
    Dankzij het harde werken van de heren van SA- VE Hout- en Bouwservice, had ik snel n hele mooie schutting. Alle afspraken die ze maken komen ze ook na. Zijn netjes en zeer beleeft. Denken met je mee. Kortom n echte aanrader! Nogmaals bedankt!
  • Edwin, Breda
    Beoordeeld op 11 apr 2015
    vervangen schuttingen na stormschade
    Na een stormschade is er ontzettend snel geschakeld. Prima overleg en een duidelijke offerte gekregen. 30 meter schutting vervangen inclusief 2 poorten. Er is vakwerk geleverd voor een uitstekende prijs. Wij zijn gewoon tevreden. Een prima bedrijf om zaken mee te doen.
  • CM, Oud-Beijerland
    Beoordeeld op 9 apr 2015
    schutting plaatsen
    Helemaal top! Alles volgens afspraak!
  • Robert, Geldermalsen
    Beoordeeld op 4 apr 2015
    Schutting en poorten leveren en plaatsen
    Ondanks het stormachtige weer, gingen de mannen van Sa-Ve vol goede moed aan de slag om voor ons een schutting te plaatsen. De reden dat ik voor dit bedrijf ben gegaan is de hoeveelheid aan referenties en daarbij hoge score. Dit moet wel getuigen van kwaliteit. En dat klopt ook, het zijn hard werkende mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Het eindresultaat is een prachtige schutting waar wij heel blij mee zijn.
  • Anoniem, Uden
    Beoordeeld op 3 apr 2015
    Herstellen schutting na storm
    Super dienstverlening. Ondanks het feit dat men op grote afstand van mijn woonplaats aan het werk was, zijn ze toch nog in de avond langs gekomen om mijn schutting te repareren. Ook aan de telefoon zeer goed geholpen. Echt een topbedrijf!!!