Sa-Ve Hout- en Bouwservice
Sa-Ve Hout- en Bouwservice

• Sander, Elst
    Beoordeeld op 7 aug 2013
    Poort in de tuin
    Prima werkt afgeleverd conform afspraak en tijd
  • Rob, Maassluis
    Beoordeeld op 11 jul 2013
    Levering en plaatsing beton-hout schutting
    Prettig zaken doen met Margo en Marco (en hulpjes). Netjes gewerkt, precies volgens afspraak en ook netjes op tijd. Denkt mee op eigen initiatief. Zou zo weer zaken doen met SaVe, graag zelfs. Sterker nog, heb ze gevraagd om een offerte voor wat straatwerk, dus ik ga ze vaker zien denk ik.
  • richard, Didam
    Beoordeeld op 27 jun 2013
    schutting plaatsen hout beton
    Schutting laten plaatsen door Marco, leuk stel brabanders gezellige mensen. Leveren prima werk alles met de waterpas, staat keurig netjes. Waren zo klaar met de schutting. Kreeg trouwens als extra mooie palen met diamantkop,ipv de standaard ronde kop. zijn nog aan het sparen voor een prieel of veranda, word zeker sa-ve hout en bouwservice.
  • Marian, Amstelveen
    Beoordeeld op 3 jun 2013
    Plaatsen 4 schuttingen zsm!
    De mannen hebben het werk snel netjes en vakkundig itgevoerd. Binnen een dag stonden alle schuttingen. Het ziet er prachtig uit en staat super stevig. Ik ben ook heel erg blij met de adviezen die we hebben gekregen. Ik zou Sa-Ve zeker aanbevelen!
  • Barry, Breda
    Beoordeeld op 17 mei 2013
    Nieuwe poort
    Uitstekende service voor een mooie prijs! Vakwerk afgeleverd. Ze waren al klaar, nog voordat ik thuis was ;-) TOP!!! Mannen, bedankt!!!
  • Anoniem, Malden
    Beoordeeld op 4 mei 2013
    Plaatsen houten hek met 1 poort
    Snel en zeer vriendelijk! Het hek en de poort is binnen een paar uur keurig geplaatst, alles verliep heel soepel en precies volgens de afspraak. Ik onthoud jullie zeker voor in de toekomst. Bedankt namens een nieuwe tuinbezitter.
    (Bewerkt op 21 mei 2019)