Sa-Ve Hout- en Bouwservice
Sa-Ve Hout- en Bouwservice

• Marike, Culemborg
    Beoordeeld op 27 okt 2014
    Schutting plaatsen
    Top bedrijf. Scherpe prijs en alle afspraken nagekomen. Schutting ziet er prachtig uit!
  • Merel, Maarssen
    Beoordeeld op 6 aug 2014
    Plaatsen van een schutting 11m
    We hebben voor dit bedrijf gekozen door de goede prijs die zij hebben geboden voor deze opdracht. Na andere goede referenties te hebben gelezen, hebben we contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Ondanks een drukke agenda, wisten zij tijd voor ons vrij te maken op korte termijn. Door de regen die dag, zijn ze zelfs de dag erna nog teruggekomen om de klus af te maken!! Super en het resultaat mag er zijn.
  • Sander, Tiel
    Beoordeeld op 21 jan 2014
    Schutting plaatsen (als het kan inclusief levering schutting)
    Ik heb vrijwel direct na het plaatsen van de opdracht een goede offerte ontvangen van Sa-Ve. Deze offerte was niet de allergoedkoopste maar zeker ook niet de duurste. Wat wel opviel was de compleetheid van de offerte. Zo stond het werk goed beschreven maar ook een aantal extra's (meerwerk). Op basis hier van heb ik een afspraak gemaakt om het werk op te nemen. 24 uur laten stonden ze iets te laat (maar net gebeld). Het werk werd nogmaals opgenomen en er werd een fixed prijs afgesproken. Tien dagen later stond er op het afgesproken tijdstip een ploeg voor de deur die de oude heg/schutting hebben verwijderd en daarna in rap tempo de schutting hebben geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan: prima werk!
  • Anoniem, Oud-Beijerland
    Beoordeeld op 17 dec 2013
    Schutting en deur
    Alles keurig gedaan.
  • Daniel, Eindhoven
    Beoordeeld op 9 dec 2013
    Spoed: schutting plaatsen
    mijn oude schutting was niet bestand tegen de storm van 5 december j.l.... resultaat was dus een kapotte schutting. Ik moest snel een nieuwe schutting geplaatst hebben en via werkspot heb ik een aantal reacties gehad en de keuze viel op Sa-Ve. Hij is niet het goedkoopst maar was duidelijk in communicatie en kon op zeer korte termijn starten. Hij was op tijd en levert goed werk af, de nieuwe schutting ziet er goed uit!! Tot een volgende keer!
  • Roland, Klaaswaal
    Beoordeeld op 9 nov 2013
    Tuinschuur afbreken
    Kouwe Koffie, lauwe cola, shaggie roken, volle bestelbus, betaalbare prijs; Jongens hebben perfect werk afgeleverd, snel en vakkundig en alles netjes opgeruimd :)) Zou ze zeker weer inhuren voor mogelijk volgende klussen.
  • Rene, Almere
    Beoordeeld op 29 okt 2013
    Tuinhek met deur
    Bliksnelle communicatie per mail en telefoon, waardoor een dag na de hevige storm er al een nieuw tuinhek stond. En ik was niet eens aanwezig toen ze begonnen... Netjes gewerkt en als een volgend tuinhek het begeeft, weet ik wel wie ik bel ;-)