Sa-Ve Hout- en Bouwservice
Sa-Ve Hout- en Bouwservice

• Anoniem, Nuland
    Beoordeeld op 12 mei 2009
    Schutting plaatsen
    Dhr Sanders van Sa-ve hout en bouwservice is zijn afspraak goed en netjes nagekomen. De schutting is mooi op tijd en erg netjes geplaatst. Sanders geeft een goed advies en is erg meedenkend. Sanders is echt een vakman en het resultaat mag dan ook gezien worden. Voor de volgende klus gaan wij zeker weer naar Marco Sanders.
  • Anoniem, Lith
    Beoordeeld op 4 apr 2009
    Prieel 3x3
    Dhr Sanders aardige man, zeer meedenkend , zoals over het stukje vloer wat ik uit wilde laten steken wat geen goed idee was we hebben daar een andere oplossing voor gevonden. ik wilde mijn prieel heel snel hebben ivm met het opgegeven mooie weer en vrijdagmiddag was de gehele klus geklaard met nog wat kleine meerwerk dingetjes. waar hij ook geen probleem van maakte ik ben dolgelukkig met mijn prieel en voor de eerst volgende kleine of grote klus in de tuin gaat mijn voorkeur weer uit naar dhr sanders.
  • Anoniem, Horssen
    Beoordeeld op 23 sep 2008
    schutting
    Dhr. Sanders is punctueel, betrouwbaar, secuur, meedenkend in het werk, in onze ogen een echte vakman, erg flexible in tijden en veranderingen. Kortom een prettige ervaring, een aanrader!