XXXL Dienstverlening
XXXL Dienstverlening

• Joelle, Zoetermeer
    Beoordeeld op 18 dec 2016
    Spuitwerk woonkamer 62m2 + hal en trappengang 28m2
    Super tevreden over het werk van Marcel. Alles is weer lekker fris gespoten en de klus was in 1 dag gedaan! Ook werkt hij netjes en bied een scherpe prijs voor het geleverde werk. Heel erg bedankt Marcel! Wij bevelen je zeker aan.
  • Peter, Warnsveld
    Beoordeeld op 23 nov 2016
    Plafond sausen +/- 60m2
    Marcel is een topper, keurig netjes alles afgeplakt. Daarna twee keer het plafond gespoten. Resultaat is erg mooi geworden!! Ik beveel XXXL dienstverlening iedereen aan.
  • Marijn, Hoofddorp
    Beoordeeld op 26 jul 2016
    Schilderen muren + plafonds
    Marcel is een uitstekende vakman waar je heel prettig mee kan samenwerken. wat ik zelf enorm heb gewaardeerd is de duidelijkheid die hij geeft. zowel in zijn offerte, wat zit er wel en niet in, als tijdens het werk. Mede hierdoor zijn wij niet voor verassingen komen te staan en dat is wel zo prettig. daarnaast heeft hij zich flexibel opgesteld toen andere vakmannen in de aan hem toegewezen periode ook werkzaamheden wilde gaan verrichten. kortom: een uitstekende vakman!
  • José, Amersfoort
    Beoordeeld op 4 mei 2016
    spachtelpoetz muren wit spuiten.
    Marcel heeft in 1 dag onze woonkamer/keuken en gang wit gespoten. De muren en het plafond. Hij heeft eerst alles heel netjes afgeplakt. Toen we thuis kwamen was alles netjes opgeruimd en was het resultaat heel erg mooi. Beter dan dit kan denk ik ook niet. Hij gaf ook goede tips mee. Dus wil je dit ook gaan doen. Twijfel niet en kies voor XXXL dienstverlening. O ja en de prijs was ook nog eens heel goed. Ook niet onbelangrijk :)
  • Koos, Utrecht
    Beoordeeld op 16 mrt 2016
    Voorstrijken en verven(wit) alle muren nieuwbouwwoning
    Marcel heeft onze nieuwbouwwoning in 3 dagen omgetoverd van een betonnen bak naar een mooie witte woning. Hij heeft hard doorgewerkt om alles binnen de planning te halen. Achteraf is hij nog netjes terug geweest om een stukje wat niet goed was gedekt door tocht opnieuw te doen.
  • Marieke, Utrecht
    Beoordeeld op 7 mrt 2016
    Wanden en plafonds schilderen
    Marcel heeft ons huis heel netjes gespoten met een latex van onze voorkeur. Hierbij heeft hij goed met ons meegedacht. Het eindresultaat zag er keurig strak en afgewerkt uit. Hij is zelfs nog even kosteloos terug gekomen om wat kleine dingetjes af te werken. Vriendelijke en betrouwbare vakman die een prima prijs-kwaliteit verhouding hanteert!