XXXL Dienstverlening
XXXL Dienstverlening

• Werkspot-gebruiker uit Alphen aan den Rijn
    Beoordeeld op 2 mei 2018
    woonkamer schilderen
    Op het laatste moment toch een schilder laten komen, Marcel had wat ruimte gekregen doordat ander werk nog niet uitgevoerd kon worden. Zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. Spuiten van wanden en plafonds. Wij zullen zijn nr zeker bewaren.
  • Rogier, Spaarndam
    Beoordeeld op 4 apr 2018
    verven van 100m2
    Alweer enige tijd geleden heeft Marcel onze woning gespoten. Topwerk! Werkspot.nl vraagt mij nu een review te schrijven. Doe ik normaal nooit, maar voor Marcel wil dat zeker doen. Bertrouwbare vent, communicatie is goed. Hij heeft nadien ook alweer werk bij vrienden van ons uitgevoerd. Ook die zijn erg tevreden.
  • Pellegrino, Voorburg
    Beoordeeld op 20 nov 2017
    Een etage schilderen
    Hij was erg behulpzaam en flexibel. Hij voldeed volledig aan onze verzoeken. Hij gaf een gedetailleerd citaat voordat we aan het werk gingen. Hij was ook aardig en precies.
  • Pepijn, Amersfoort
    Beoordeeld op 7 nov 2017
    48 m² plafonds witten
    Uitstekende eerste werkspot ervaring! Communiceert goed, denkt mee, werkt secuur en snel, scherpe prijs en goed resultaat!
  • Werkspot-gebruiker uit Almere
    Beoordeeld op 1 apr 2016
    schilderen woonkamer, slaapkamer en gang 100m
    Marcel heeft mijn verwachtingen letterlijk overtroffen. Bedankt voor alles Marcel !
    (Bewerkt op 18 jul 2017)
  • Jentine, Loenersloot
    Beoordeeld op 29 jan 2017
    Schilderen woonkamer 50m2
    Vanaf het begin was er goed overleg en kwam Marcel met een hele goede prijs. Hij dacht mee met ons en hij kon met ons afspreken op korte termijn. Het was vakwerk wat hij leverde. De huiskamer van ons nieuwe huis heeft hij in 2 kleuren gespoten en het het plafond wit. Hij moest dus werken met 3 kleuren en het resultaat was prachtig. Ook deed hij nog de hal en de wc nam hij ook mee. Wij zijn erg tevreden over zijn werk, zijn vakmanschap, het prettige contact en de prijs -kwaliteit verhouding is uitmuntend. Marcel dank je wel voor het prachtige resultaat!