XXXL Dienstverlening
XXXL Dienstverlening

• Werkspot-gebruiker uit Hilversum
    Beoordeeld op 28 jan 2016
    schilderen/spuiten/witten muren en plafonds
    Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Marcel heeft bij ons de muren en plafonds gewit, ziet er super strak uit. Aanrader!
  • Renske, Pijnacker
    Beoordeeld op 15 dec 2015
    plafond spuiten
    Echt heel blij er mee en super goed gedaan, extra dingen zijn geen probleem
  • jos, Sliedrecht
    Beoordeeld op 11 dec 2015
    Latexwerk 1 verdieping inclusief 2 trapgaten
    Marcel heeft ons nieuwe huis in 2 dagen tijd voor een groot deel met latex gespoten. Marcel is vakkundig, sympathiek, denkt praktisch mee. In 1 woord: een superschilder!
  • Mirjam, Zoetermeer
    Beoordeeld op 6 dec 2015
    Plafonds witten
    Marcel is zeer professioneel. De opdracht is snel en vakkundig uitgevoerd en het eindresultaat is prachtig. Ik zou Marcel voor een volgende klus zeker weer inhuren.
  • Jesca, Hilversum
    Beoordeeld op 20 nov 2015
    Latexspuiten van nieuw gestucte wanden en plafonds
    Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk van Marcel. Werkt keurig netjes en precies. Prettig persoon in de omgang en hij had ook de nodige tips voor ons. Mochten wij in de toekomst weer een klus hebben gaan we Marcel zeker benaderen. Marcel enorm bedankt voor je werk en service!
  • ilona, Utrecht
    Beoordeeld op 19 nov 2015
    Gehele woning latexspuiten.
    Marcel, heel erg bedankt. Het is nu bijna een maand geleden dat jij onze woning hebt gespoten. Van gele muren naar witte muren. Met zorg heb je je werk uitgevoerd. Voor een volgende keer zouden we weer voor jou kiezen. Rick en Ilona
  • Frank, Schiedam
    Beoordeeld op 17 nov 2015
    Latex spuiten Bospad 31 Schiedam
    Marcel, Compliment voor je werk. Zullen je aan iedereen aanbeveling in onze kennissenkring, TOP!! Frank & Jeanet
  • Pallas, Nieuwegein
    Beoordeeld op 15 sep 2015
    Wanden en plafonds opnieuw spuiten
    Van tevoren was duidelijk dat de verbouwing een ingewikkelde logistieke operatie zou worden, zelfs als alles volgens planning zou lopen. Daarom ook jaren tegen op gezien... Terug kijkend waren er meevallers en tegenvallers, maar met de keuze van de schilder echt een gelukkige hand gehad! Uitstekende dienstverlening, prima prijs-kwaliteitverhouding, prettige werkwijze. Marcel is realistisch in zijn inschatting en flexibel als het anders blijkt te lopen dan gedacht. De wanden en plafonds zien er strak uit. Het meespuiten van de afvoer van de wastafel was misschien niet zo'n geslaagd idee, maar voor de rest erg tevreden over het resultaat!