XXXL Dienstverlening
XXXL Dienstverlening

• Werkspot-gebruiker uit Alkmaar
    Beoordeeld op 17 mrt 2015
    Muren en plafond spuiten
    Marcel is een echte vakman, we zijn zeer tevreden over zijn werk!
  • Paul, Almere
    Beoordeeld op 7 mrt 2015
    Plafond witten (65 vierkante meter)
    In één woord: prima. Tijdens aanvraag/offerte-traject: informatief, meedenkend. Tijdens de opdracht zelf: vriendelijk, ter zake kundig EN werkt superschoon. Nadat klus klaar was, had hij zijn spullen etc. netjes opgeruimd. Zeer tevreden niet in de laatste plaats over de prijs/kwsliteir-verhouding!
  • Taco, Utrecht
    Beoordeeld op 7 mrt 2015
    Latex spuiten nieuwe woning (330 m^2)
    Mijn ervaring met Marcel is uiterst positief. Vooraf hadden we helder contact waardoor is precies wist waar ik aan toe was. De klus is vervolgens volledig zelfstandig uitgevoerd, terwijl ik zelf afwezig was, en ik heb me daar ook geen moment zorgen over gemaakt. M.a.w. Marcel straalt vertrouwen uit en maakt dat ook waar: het resultaat was volledig volgens m'n verwachtingen. Bij een volgende verf-klus is hij de eerste die bel. Thanks Marcel!
  • M., Leersum
    Beoordeeld op 23 feb 2015
    Latex spuiten lange muur woonkamer.
    Marcel is een prettig persoon om mee te werken, hij maakt duidelijke afspraken komt deze ook na, geeft advies en werkt van a tot z netjes en vakkundig. Prijs/ kwaliteit is goed en afwerking perfect. Ook een volgende klus met latex spuiten zal ik zeker weer aan XXXL uitbesteden. Marcel nog bedankt ! En de groetjes van kabouter plop namens mijn zoontje.
  • Gerd, Baambrugge
    Beoordeeld op 13 feb 2015
    Wanden en plafond sauzen en 3 kozijnen en plinten schilderen
    Marcel kon op heel korte termijn beginnen, kwam op tijd, communiceerde duidelijk. Een erg vriendelijk en prettig persoon om mee te werken. De wanden zijn gespoten en ook het schilderwerk van een paar lastige kozijnen ziet er keurig uit. Hij werkt hard en erg netjes. We kunnen hem zeker aanraden en zullen hem voor volgende schilderklussen zeker vragen. Wij zijn erg tevreden en heel blij met het resultaat.
  • Rudie, Raalte
    Beoordeeld op 13 feb 2015
    Muren en plafons sausen spuiten
    Marcel heeft snel en uitgebreid gereageerd op onze vraag ondanks de afstand. In twee dagen heeft hij de wanden en de plafonds gespoten en alles netjes achter gelaten. Hij houd zich aan de afspraken, heeft alles netjes afgeplakt en Marcel is prettig in de omgang. In en mijn optiek een vakman.
  • Werkspot-gebruiker uit Loosdrecht
    Beoordeeld op 3 feb 2015
    muren van woonkamer/keuken op nieuw verven
    Marcel heeft heel mooi werk gedaan! prettig was dat ik van te voren van hem een proefsample kon bekijken en dat hij ook van te voren kwam kijken om al mijn wensen kon beluisteren en in zijn plan en offerte kon mee nemen. Dan heeft hij mij prachtig strakke muren geleverd, en alles na afloop weer zeer netjes opgeruimd. Prima vakman en zeer vriendelijke man. Aan te bevelen !
  • Werkspot-gebruiker uit Hoofddorp
    Beoordeeld op 27 jan 2015
    Plafond en muren spuiten
    Marcel heeft bij ons het plafond en de muren gespoten met latex. Eerst alles, wat niet wit moest worden, afgeplakt. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Prima gedaan!