XXXL Dienstverlening
XXXL Dienstverlening

• Werkspot-gebruiker uit Blaricum
    Beoordeeld op 16 mrt 2020
    Binnenschilderwerk: 37 m2 wanden; 50 m2 plafonds; 1 trap
    Marcel heeft bij ons op zolder de wanden en plafonds gespoten. Daarnaast heeft hij de trap naar zolder geschilderd. We zijn erg blij met het resultaat. Werkt netjes, is communicatief en zeer sociaal. Marcel denkt mee en geeft goede tips. Hij biedt een scherpe prijs tegen hoge kwaliteit. We zullen hem zeker nog een keer benaderen!
  • Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeeld op 19 jan 2020
    Binnenschilderwerk: 130 m2 wanden; 118 m2 plafonds; 10 raamkozijnen...
    We zijn erg blij met het werk dat Marcel bij ons heeft uitgevoerd. Zijn tarief is goed en heeft de klus snel tussen de feestdagen door terwijl elk ander bedrijf vakantie viert. Daar waren we enorm mee geholpen. Een aantal punten waren nog niet helemaal goed (verf dekte bijvoorbeeld niet helemaal op 1 muurtje), daarvoor kwam hij snel weer langs en werden zaken in overleg en goed opgelost. Marcel is communicatief snel en duidelijk en komt zijn afspraken helemaal na. We raden zijn dienstverlening aan en zullen hem zelf ook opnieuw benaderen voor schilderklussen!
  • Sander, Nieuwerbrug aan den Rijn
    Beoordeeld op 4 mrt 2019
    Binnenschilderwerk: 50 m2 wanden; 40 m2 plafonds
    Kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg blij ben met het resultaat. Ik had op korte termijn een schilder nodig voor een kleine klus; 50m2 wand en 40m2 plafond spuiten. Na een aantal voorstellen, voor Marcel gekozen ivm de transparantie, de lage prijs en de snelle beschikbaarheid. Marcel ging heel netjes te werk, nam echt zijn tijd om alles af te plakken/dekken, gaf me in de tussentijd nog wat advies en heeft vervolgens alles gespoten. Hele aardige vent en heeft prachtig werk afgeleverd. Ben blij dat ik voor Marcel heb gekozen en zou hem iedereen aanraden. Nogmaals bedankt.
  • Arno, Almere
    Beoordeeld op 4 mrt 2019
    Binnenschilderwerk: 61 m2 wanden; 24 m2 plafonds
    marcel heeft bij ons 2 muren gespoten heel tevreden goed advies gekregen de uitvoering was top communicatie was goed kortom heel tevreden. gr arno en pauline
  • Jurrien, Apeldoorn
    Beoordeeld op 1 mrt 2019
    Binnenschilderwerk
    Hartstikke goed werk. Marcel werkt keurig en is netjes in de communicatie. Ik zou hem zo weer vragen.
  • Leonard, Hoogblokland
    Beoordeeld op 2 nov 2018
    Binnenschilderwerk: 180 m2 wanden
    Marcel heb echt alles super netjes afgeplakt en met latex gespoten. Was iets van 180m2. We raden hem zeker aan. En een super aardig gast. Volgende keer als we weer wat hebben om te schilderen bellen we hem zeker weer.
  • Eline, Nieuw-Vennep
    Beoordeeld op 6 mei 2018
    Schilderwerk woning
    Na telefonisch contact met Marcel is hij langs geweest om te kijken en hebben we een prijsafspraak gemaakt. Hij heeft nog tips gegeven qua voorbereiding op het schilderwerk (plamuren, schoonmaken, afsteken). Op de afgesproken dag stond hij voor de deur en heeft hij alles heel netjes geverfd. Ben je op zoek naar een goede en betrouwbare schilder? Zoek dan niet verder en bel Marcel