Montagebedrijf R. Hoogendoorn

Beoordeling: 4.5 van 5

Montagebedrijf R. Hoogendoorn beoordelingen (218)

  • Review door JR, Zoetermeer
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 29 nov 2013
    muur weghalen en keuken verplaatsen
    Montagebedrijf R. Hoogendoorn heeft bij het verplaatsen van onze keuken prima werk afgeleverd. Hij was duidelijk in zijn offerte en over de ingeplande werkzaamheden. Tijdens de verbouwing dacht hij voortdurend met ons mee. Daar waar nodig was heeft ie ons zelfs perfect geassisteerd in alles. Hij is zelfs nadat de keuken verplaatst was en alles af was nog een paar keer teruggekomen en alles opgelost. We kunnen niet anders zeggen dat we tevreden zijn over zijn werkzaamheden. We raden hem zelfs aan bij diverse vrienden die ook dingen in huis willen verbouwen...
  • Review door Nelleke, Delfgauw
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 nov 2013
    Leiding- en stucwerk voor nieuwe keuken
    Rob Hoogendoorn is een prima vakman, makkelijk in de communicatie. Klantgericht, we konden hem bij aflevering van de keuken bellen toen de chauffeurs opmerkingen hadden over het leidingwerk. Hij is zeer flexibel in zijn werktijden en past deze aan de klant en de situatie aan: hij zou op een zaterdag komen om onze oude keuken te demonteren voordat er tegels gelegd zouden worden. Omdat hij op zaterdag uiteindelijk niet kon, kwam hij in overleg op zondag. Hij denkt ook goed mee: we kregen een nieuwe keuken waarvoor hij het leidingwerk heeft verricht. Tevens moest van te voren een nieuwe tegelvloer worden gelegd (door een andere vakman). Hij heeft toen de oude keuken zodanig geprepareerd dat deze makkelijk weg te halen was (dit kon dankzij het feit dat we losstaande koelkast en fornuis hadden) en na het leggen van de vloer weer tijdelijk kon worden teruggezet tot de nieuwe keuken werd geleverd! Super! Daardoor konden we deze hele periode gewoon blijven koken en de kraan en afvoer (bleef op dezelfde plek) blijven gebruiken. De stucadoor die hij ingezet heeft was ook een prima vakman. Rob bleef keurig binnen de uitgebrachte en besproken offerte. Ook de planning van de verschillende werkzaamheden klopte, zodat voor aflevering alles prima in orde was. Na aflevering en montage is Rob teruggeweest voor installatie apparatuur. Al met al: prima vakman, goede communicatie/overleg.
  • Review door Yolanda, Leiden
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 28 okt 2013
    waterleiding aansluiten
    Het werk is heel snel en goed gedaan. Het ging om de badkamer, wc en keuken. Was allemaal af binnen de afgesproken tijd, had eerder gekund als de tegels voorradig waren. Rob is een harde werker, maakt lange dagen en werkt op zich snel.
  • Review door F., Oud-Beijerland
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 3 okt 2013
    Voorbereidend werk keuken: aanleggen gas, water, elektra
    Februari 2013 gaven we Rob Hoogendoorn opdracht het voorbereidend werk voor de plaatsing van een keuken te doen. Omdat wij tevreden waren over het geleverde werk vroegen wij hem of hij ook ervaring had in het opbouwen van badkamers. Hij bevestigde dat en nadat hij een voor ons acceptabele offerte had uitgebracht ging hij aan de slag vanaf eind februari. Omdat hij zelf eerst met wintersportvakantie ging liet hij de beginwerkzaamheden over aan werklui waarmee hij vaker samenwerkte. Dat was het begin van veel ellende. Een kleine opsomming daarvan: -de aan- en afvoerbuizen voor de designradiator waren verkeerd gemonteerd. I.p.v. dat ze in de muur weggewerkt waren kwamen ze uit het plafond, zichtbaar langs de muur naar beneden. Bovendien wilde hij de aan- en afvoer aan de bovenkant aansluiten Echter, het bleek dat onze radiator alleen bestemd was voor een onderaansluiting (zie foto ‘radiator’). - Het tegelwerk was ronduit bedroevend. De voegen liepen scheef en de tegelstrips waren zo slecht afgewerkt dat je je hieraan kon verwonden (zie foto ‘tegelwerk’). Bovendien heeft hij OSB-platen in de badkamer gebruikt waarop betegeld werd. Al voordat de badkamer in gebruik werd genomen ontstonden barsten in het voegwerk. Ook hier hebben wij Rob teveel vertrouwd. Achteraf hoorden wij van diverse kanten dat hout nooit als ondergrond voor een tegelwand in een badkamer mag worden gebruikt. - De douchedeur was ondersteboven gemonteerd. Dit hebben we laten hem laten corrigeren, maar met als gevolg dat de boorgaten in de tegels zichtbaar waren. - Het acrylbad werd aan één zijde niet ondersteund. Hierdoor stond het bad onder spanning en niet waterpas. Het kraakte als je er in lag. - De sifon van het badkamermeubel lekte. De laden van het meubel werden daardoor drijfnat. - Badkraan scheef gemonteerd. Dit hebben we door hem laten corrigeren. Er moesten hiervoor een aantal tegels uitgehakt. Door het breken van de tegels die in het bad vielen hebben we 2 diepe putten in het bad ca 4 mm diep (zie foto ‘bad’). De badkraan stond daarna wel recht maar er was zo met de leidingen gewrongen dat er daarna ernstige lekkage ontstond. We hebben Rob diverse malen laten terugkomen voor herstelwerkzaamheden maar het werd er niet beter van. Je kon ook duidelijk merken aan hem dat hij het zelf ook niet meer zag zitten. Uiteindelijk hebben we besloten in onderling overleg de samenwerking te stoppen. We hebben daarna gekozen voor een echte badkamerspecialist die de badkamer binnen twee weken naar onze volle tevredenheid kon opleveren. Maar voordat hij kon beginnen moesten we (dus voor de 2e keer!) de volledige door Rob opgebouwde badkamer slopen. De vloer, de muren en het plafond. We zaten toen al in de maand mei, drie maanden na start van Rob. Wat we tijdens de sloop tegenkwamen maakte het beeld dat we van het “vakmanschap” van Rob al hadden, alleen nog maar slechter. -De pvc-afvoerbuizen die tevoorschijn kwamen nadat de vloer weer was opengebroken, bleken op verschillende plekken niet aan elkaar gelijmd te zijn. Dit had bij gebruik tot ernstige lekkages geleid. -Ook bleek de afvoer van de douche niet omlaag maar omhoog te lopen, hetgeen tot verstopping zou hebben geleid. -Er was geen afvoerpijp gemonteerd op de ventilator. Hierdoor zou de aangezogen lucht gewoon tussen het verlaagde plafond zijn geblazen. Het materiaal was door ons ingekocht en betaald. Ook hadden we Rob op zijn verzoek tijdens de werkzaamheden diverse uitbetalingen gedaan. Alles bij elkaar hebben wij, los van de emotionele schade, een financiële schadepost van ca € 8.000,- Natuurlijk hebben wij Rob aansprakelijk gesteld. Ook hebben wij onze ervaringen met Werkspot gedeeld. Zij hebben contact opgenomen met Rob. Als reactie ontvingen wij van hem de volgende email, citaat: “Ik ben telefonische op de hoogte gebracht door werkspot, dat jullie contact met werkspot hebben opgenomen, in verband met de badkamer,na een lang telefoongesprek heb ik met deze persoon afgesproken dat ik contact met mijn verzekering zou opnemen, dat heb ik vrijdag gedaan en deze zullen op kort termijn met jullie contact op gaan nemen. Met vriendelijke groet, Rob” Hij belooft dan wel dat hij het zal melden bij zijn verzekering maar we hebben nooit meer iets van hem gehoord. Wat u op grond van onze ervaring besluit is uiteraard aan u. Maar een gewaarschuwd mens…Besef wel dat Rob niet is aangesloten bij enig garantiefonds.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Berkel en Rodenrijs
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 sep 2013
    Aansluiten keuken water en gas
    De keuken is nu inmiddels een jaar aangesloten, geen lekkages gehad en alles doet het dus goed. Rob heeft ook nog even gekeken naar een aansluiting in de badkamer die ik zelf had gedaan en beetje druppelde en heeft dit kosteloos ook gemaakt.
  • Review door joyce, Rotterdam
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 19 sep 2013
    bestaande Ikea keuken aanpassen
    heel snel en alles prima in orde zeker een aanrader
  • Review door Marjolein, Rotterdam
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 9 sep 2013
    kleine keuken vernieuwen
    Rob heeft onze complete keuken vervangen. We zijn zeer tevreden met het resultaat, beter hadden we het niet kunnen krijgen. Zeer betrouwbaar en vakbekwaam, iemand op wie je kan bouwen en keurig werk aflevert. Ook direct bereid om nog terug te komen om iets te verhelpen (wat niet te maken bleek te hebben met zijn eigen verrichte werkzaamheden). Een aanrader!
  • Review door S., Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 aug 2013
    Waterleiding omleggen ivm plaatsing keuken
    Vriendelijke man die de werkzaamheden bekwaam en snel heeft uitgevoerd. Uiteindelijk heeft hij ook de aansluitingen van de elektra van de keuken voor ons geregeld nadat bleek dat deze niet op de juiste manier waren gelegd. Wij zijn hem daar heel dankbaar voor, want dat had vervelend kunnen aflopen!
  • Review door Roel, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 16 aug 2013
    Montage IKEA keuken
    Gewoon top. Uiterst bekwame, flexibele en betrouwbare vakman met een visie, die fantastisch werk geleverd heeft. Vandaar dat ik hem gelijk ook gevraagd heb om mijn badkamertje te renoveren.