Montagebedrijf R. Hoogendoorn

Beoordeling: 4.5 van 5

Montagebedrijf R. Hoogendoorn beoordelingen (218)

  • Review door Brandenburg, Haarlem
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 26 mei 2014
    2 keer aanleggen Toilet, 1 keer doucheruimte en 1 keer voorbereiden...
    Rob heeft de werkzaamheden goed opgeleverd en heeft samen met Rodney zijn timmerman geholpen om het project alsnog af te krijgen. Wanneer Rob het loodgieterswerk doet en Rodney het timmerwerk is het een duo dat je graag op je project wilt hebben. Steekwoorden: goede feedback, meedenken, duidelijkheid over meerwerk
  • Review door Peter, Delfgauw
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 26 mrt 2014
    verbouwen i.v.m. plaatsen nieuwe keuken
    Onze ervaring met Rob is meer dan uitstekend. Meedenkend, flexibel en oplossingsgericht. Rob is goed bereikbaar en onderhoud goed contact tijdens de klus over de voortgang. Heldere offerte, duidelijke prijs en niet onbelangrijk een goede klus afgerond tijdens onze verbouwing ter voorbereiding op de plaatsing van een nieuwe keuken, Wij raden Rob zeker aan.
  • Review door Marten, Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 mrt 2014
    Realiseren van leidingschema + aansluiten van (kleine) hoekkeuken
    Erg goede ervaringen met Montagebedrijf Hoogendoorn. De opdracht is in twee delen uitgevoerd, zoals gevraagd. Rob was erg flexibel in zijn tijd/planning en deed moeite om zijn planning aan te laten sluiten bij de mijne. Ook werd goed meegedacht over hoe de opdracht uitgevoerd moest worden. Zeker aan te raden!
  • Review door FM, Pijnacker
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 20 mrt 2014
    Plaatsen van een Ikea U-keuken
    Wat een fijne samenwerking en hardwerkende mensen. Er werd goed meegedacht en de klus was snel geklaard! Hartelijk dank hiervoor.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 24 feb 2014
    Leidingwerk, electra en stucwerk keuken
    Het begint goed. Meneer komt netjes op tijd langs en levert netjes een offerte aan. Maar als de klus begint, dan begint de ellende. Meneer ziet dat al je muren scheef lopen (ook als het nieuwbouw is), zonder een waterpas. En daardoor worden de tegels scheef geplaatst. Man presteerde het dat om de afvoer van de wastafel 5 cm boven de afvoer te plaatsen, waardoor er een lekkage ontstond. De douchecabine is gewoon scheef geplaatst. Het stuckwerk van de badkamer vertoont scheuren. Afvoer van het toilet, daar steekt de grijze afvoerbuis ver boven uit en is de witte afvoerbuis er opgeschoven (zeer slecht). Geen van de tegels in de keuken als in de toilet zijn afgekit. Het toilet was wel afgekit, maar zo slecht afgewerkt, dat het lost laat. Stuck werk in de hal was al om te huilen (brokkelt af). Hij heeft de mechanische ventilatiekanaal aansluiting/knop laten verdwijnen en de aansluiting afgeknipt (zonder overleg). Ondanks dat je met hem de afspraak hebt dat je pas betaald als de klus geklaard is, blijft op de mail en telefonisch vragen om voorschot, want anders stoppen de mensen die hij heeft gehuurd met werken. Zijn personeel die dan ook nog eens werkzaamheden op mijn kosten gaat uitvoeren bij een buurman! Daarnaast had hij ook nog eens €200 boven op de afgesproken prijs in rekening gebracht. Hij zou het uitzoeken, maar nooit meer wat van gehoord. Een andere stucker is langs geweest en wees mij er op, dat het zeer slecht werk betrof. Kortom slecht slecht. Niet doen!
    (Bewerkt op 22 jun 2017)
  • Review door Barbera, Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 20 dec 2013
    Keuken renovatie
    Rob is een echte vakman met kennis van zaken. Hij heeft de vaatwasser verwijderd en een nieuwe onderkast geplaatst. Hij heeft vervolgens een gat naar buiten gemaakt voor de afzuiging. De tegels in de keuken heeft hij verwijderd en vervangen door nieuwe tegels. Hij heeft deze netjes met kleine voeg geplaatst en toen er een deukje in een tegel bleek te zitten, heeft hij deze netjes vervangen. Echte service dus! Daarnaast heeft hij onze oude verwarming ontkoppeld en een nieuwe designradiator opgehangen. Ik ben erg blij met het resultaat en zal Rob zeker aanraden bij vrienden.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Zoetermeer
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 18 dec 2013