Gabbi, Tilburg
Reactie van de vakman:
Bedankt voor uw referentie. Altijd fijn om te horen dat we goed werk leveren. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 31 aug 2015elandSTUC
Bedankt voor uw referentie. Altijd fijn om te horen dat we goed werk leveren. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 31 aug 2015Bedankt voor uw referentie! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u in de toekomst nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 27 aug 2015Bedankt voor uw referentie! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u in de toekomst nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 18 aug 2015Bedankt voor uw referentie! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u in de toekomst nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 29 jul 2015Bedankt voor uw referentie! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u in de toekomst nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 29 jul 2015Bedankt voor uw referentie en de lekkere koffie! Mocht u nog in de toekomst nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden.
Reactie geplaatst 22 jul 2015Hallo, Ik ga toch op uw referentie reageren. U geeft zelf al aan "Isaac en Oscar zijn gekomen en hebben de wanden keurig strak gestuct met MP75". Dit betekent dat uw muren sausklaar zijn opgeleverd. Een laagje pleisterband is totale onzin. U kunt zelf bij werkspot navragen wat sausklaar betekent. We zijn meerdere malen langsgekomen om het naar tevredenheid op te lossen. We hebben zelfs meer gedaan dan afgesproken. Mocht u uw twijvels hebben over of het goed gestuct is. Dan zouden we graag iemand van werkspot willen sturen om de klus te beoordelen. Mocht het niet goed zijn dan zullen we de kosten betalen. Maar mocht het wel sausklaar zijn dan zult u deze kosten moeten betalen. mvg Dennis
Reactie geplaatst 16 okt 2015