Werkspot-gebruiker uit Nijmegen
Reactie van de vakman:
Bedankt voor uw review. Wij denken graag met u mee. Tot volgend jaar
Reactie geplaatst 22 sep 2016elandSTUC
Bedankt voor uw review. Wij denken graag met u mee. Tot volgend jaar
Reactie geplaatst 22 sep 2016Bedankt voor uw review. Tot de volgende keer
Reactie geplaatst 22 sep 2016Hallo, Erg fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw revieuw en misschien tot de volgende keer. Mvg Dennis
Reactie geplaatst 27 aug 2016Uw woonkamer ziet er weer op en top uit. Veel plezier ermee! Bedankt voor uw review. Mvg Oscar
Reactie geplaatst 27 aug 2016Bedankt voor uw referentie! Mvg Oscar
Reactie geplaatst 27 aug 2016Hallo, Jammer dat u nav ons gesprek( om het werk te komen herstellen) toch een review plaatst. We hadden vooraf aangegeven dat als iets niet goed is we kostenloos terugkomen (het blijft mensenwerk) . Als ik uw review lees dan geeft u aan dit zelf te gaan herstellen. Mocht u van mening veranderen dan hoor ik dit graag. Mvg Elandstuc
Reactie geplaatst 30 jun 2016Bedankt voor uw review! Mocht u nog ooit een stucadoor nodig hebben, u weet ons te vinden.
Reactie geplaatst 30 mei 2016Bedankt voor uw review.
Reactie geplaatst 30 mei 2016Bedankt voor uw review! Veel plezier met je nieuwe huis.
Reactie geplaatst 25 apr 2016Bedankt voor uw review. Mocht u ooit nog een stucadoor nodig hebben dan weet u ons te vinden. Mvg ElandSTUC
Reactie geplaatst 25 apr 2016