Rene, Nijmegen
Reactie van de vakman:
Bedankt voor uw review.
Reactie geplaatst 4 jan 2017elandSTUC
Bedankt voor uw review.
Reactie geplaatst 4 jan 2017Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent!
Reactie geplaatst 29 dec 2016Bedankt voor uw review meneer Bremmer. We denken altijd met onze klanten mee. Fijna feestdagen toegewenst.
Reactie geplaatst 27 dec 2016Hallo meneer Munckhof, Vervelend dat u niet tevreden bent met het werk. Echter zijn uw muren sausklaar afgeleverd. Er zit een grote afwijking in uw wand, deze loopt niet recht. Zie foto op: http://2rymu75.jpg Dit is niet een paar mm maar eerder een paar centimeter. Fijn dat de timmerman dit zegt, De timmerman had ook de plafond straks tegen de wand kunnen zetten. Nu heeft hij zn eigen werk makkelijker gemaakt en het probleem naar ons proberen te schuiven.
Reactie geplaatst 19 dec 2016Goed om te horen dat u tevreden bent met ons werk! Hier doen wij het voor. Bedankt voor uw review en misschien tot de volgende keer.
Reactie geplaatst 9 dec 2016Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent.
Reactie geplaatst 8 dec 2016Bij spoed denken we uiteraard altijd met u mee. Bedankt voor de lekkere koffie en uw review.
Reactie geplaatst 17 okt 2016Goed om te horen. Bedankt voor uw review
Reactie geplaatst 11 okt 2016Goed om te horen. Bedankt voor uw review
Reactie geplaatst 11 okt 2016