All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

Beoordeeld op 17 aug 2010
    Verplaatsen wateraansluiting + afvoer tbv vaatwasmachine
    Van te voren is raymond langsgeweest en een offerte gemaakt op uurbasis. Raymond had het werk snel en goed gefixt, aantal werkuren viel mee, daardoor lagere prijs. Betrouwbaar en flexibel.

Reactie van de vakman:

Fijn om voor u gewerkt te hebben en bedankt voor de snelle betaling. Bij problemen of garantie werk hoor ik het graag van u. m.v.g. Raijmond firma All-Inservice Utrecht
  • Anoniem, Nieuwegein
    Beoordeeld op 12 jul 2010
    Gasleiding verwijderen/afdoppen en 2x radiator verwijderen/afdoppen
    Goed werk afgeleverd. Helpt meedenken met evt. verbouwingen in de toekomst. Tijdens de opdracht kwamen wat problemen omhoog, waardoor het iets meer werk was als van tevoren gedacht. Prijs bleef hetzelfde. Aardige man. ij de volgende opdracht bel ik hem zeker nog eens.
  • Anoniem, Nieuwegein
    Beoordeeld op 11 jul 2010
    Verplaatsen grundfos ups 25-40 180 pomp
    Heel meedenkend. Doet zijn werk zeer goed. Wij zijn zeer tevreden over zijn werkzaamheden. Binnenkort hebben we nog een paar klussen, all-in service is de eerste die wij weer gaan bellen.

Reactie van de vakman:

hoi hoi Jullie ook zeer bedankt voor de goede samenwerking en verzorging.Bij vragen enof problemen mogen jullie me altijd bellen. met vriendelijke groet Raijmond firma All-Inservice Utrecht
    Beoordeeld op 29 apr 2010
    onderhoud
    Prima vakman, kon snel komen en heeft de onderhoudsbeurt ook vlot uitgevoerd
    Beoordeeld op 12 apr 2010
    Afkoppelen gasleiding
    Raijmond heeft e.e.a. netjes uitgevoerd. Hij gaf goed aan wat hij wel en niet kon. Behalve het afsluiten van de gasleiding heeft hij nog een toilet met fonteintje aangesloten, CV-leidingen verlegd en een tweetal radiatoren afgesloten. Het ziet er prima uit.
  • Anoniem, Amersfoort
    Beoordeeld op 9 mrt 2010
    Vervangen waterleiding en verwijderen verwarming
    Snel met Raymond kunnen schakelen. Binnen 3 werkdagen op de stoep en conform afspraak de werkzaamheden uitgevoerd. Weet waar hij over praat.

Reactie van de vakman:

Bedankt voor het vertrouwen en de goede samenwerking. Ook nog hartelijk bedankt voor het regelen van de parkeer vergunning.Dat maakt het toch makkelijker werken in een grote stad met al die leuke geld meters. Voor garantie op het afgeleverde werk kn je me altijd bellen bij problemen. groet Raijmond