All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Koen, Nieuwegein
    Beoordeeld op 20 nov 2011
    vervangen wc/ wasbak/ buitenkraan
    Prima vakman die goed omging met wat complicaties die tijdens het werk optraden. Zeker een aanrader.
  • vroempie@xs4all.nl, Houten
    Beoordeeld op 18 nov 2011
    Douchebak stabiliseren
    De douchebak was instabiel waardoor de kitrand telkens scheurde en waardoor lekkage was ontstaan tot in het plafond van de woonkamer (badkamer op eerste verdieping). Meerdere malen zijn er mensen geweest om het euvel te verhelpen maar niet afdoende. De oplossing van All-inservice is wel afdoende. Later nog een offerte gevraagd en opdracht gegeven tot het oplossen van een lekkage aan een design radiator. Ook naar tevredenheid opgelost.
  • Martijn, Driebergen-Rijsenburg
    Beoordeeld op 17 nov 2011
    Thermostatische radiatorkranen plaatsen
    Zeer goede service en flexibele opstelling. Buiten de vooraf afgesproken thermostatische radiatorkranen heeft Raijmond ook een douchekraan vervangen nadat ik m dat gevraagd had tijdens zijn werkzaamheden. Met andere woorden: van harte aanbevolen!

Reactie van de vakman:

Beste heer Thomas. Bedankt voor de goede referentie en nogmaals bedankt voor de opdracht.
  • Scheffer, Utrecht
    Beoordeeld op 11 nov 2011
    toilet met hoge stortbak vervangen door zwevend toilet
    Raijmond heeft een praktische insteek en luistert goed naar wat je wilt, ook als je zelf niet helemaal weet wat de mogelijkheden zijn. Hij komt zijn afspraken na, is netjes op tijd en heeft de goede materialen bij zich. Hij kan goed inschatten hoeveel tijd hij ongeveer kwijt is aan een klus en levert netjes werk en geeft desgevraagd ook nog advies over aan te schaffen materialen. Ik ben erg tevreden over de werkzaamheden en service van All-Inservice!
  • Rolf, Vianen
    Beoordeeld op 27 okt 2011
    vervangen van een radiator
    Werkt erg netjes en voorzichtig ivm de vloer bv. Is probleem oplossend en heel flexibel.
  • I., Utrecht
    Beoordeeld op 19 okt 2011
    Vervangen toiletpot
    Goede ervaring. Snelle en zorgvuldige afhandeling. Goede kennis en denkt mee. Naast toiletpot ook stortbak laten vernieuwen.
  • Ruben, Utrecht
    Beoordeeld op 7 okt 2011
    Standaardonderhoud. CV en Boiler
    Ik heb goede ervaringen met All-Inservice. Ik heb eerder wel eens gebeld over een probleem in mijn installatie waarbij spoed was. Toen werd ik onmiddelijk te woord gestaan en een paar uur later werd mijn installatie alweer aan de praat geholpen. De de hoogte declaratie daarvoor was van de categorie -standaard afspraak- terwijl het toch echt om een spoedklus ging. Deze onderhoudsbeurt zelf en de communicatie erover is eveneens prima gegaan. Daarom heb ik vertrouwen in een duurzame relatie met All-Inservice. Chapeau!
  • Eric, Utrecht
    Beoordeeld op 28 sep 2011
    Aanleg close-in boiler
    Vriendelijk en alles volgens afspraken geregeld.

Reactie van de vakman:

Bedankt voor de fijne samenwerking en uw moeite voor een passende parkeer mogelijkheid.
  • Dennis, Nieuwegein
    Beoordeeld op 25 sep 2011
    Verwarming 90 graden omhangen
    Klus is geheel volgens afspraak gegaan. Er werd ook zonder problemen op korte termijn gehoor gegeven aan een klein garantie-verzoekje.