All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Anoniem, Amersfoort
    Beoordeeld op 11 aug 2011
    reparatie metalen tuinhek
    We hebben een prettige ervaring met All service. Snelle, goede service

Reactie van de vakman:

Ik hoop dat u veel plezier en gemak heeft van het veilige afsluitbare hekwerk. m.v.g. Raijmond
  • Alex, Utrecht
    Beoordeeld op 15 mei 2011
    seperair toilet, eventueel tegelwerk
    All-Inservice heeft bij ons het toilet geplaatst en de ruimte betegeld. We hadden van te voren een prijs afgesproken. Dit werkte heel goed! Al met al heeft het werk langer geduurd dan door beide partijen werd gedacht. Echter, het geheel is fantastisch afgewerkt afgeleverd. Wij zijn bovengemiddeld tevreden!

Reactie van de vakman:

Heer en mevrouw Heunks. Bedankt voor de goede referentie. Het was een leuke klus om te doen en het was gezellig. Mijn offerte voor uw ketel vervanging ligt al geruime tijd klaar voor u maar door omstandigheden heb ik deze nog niet kunnen zenden.Bedankt en groet.
  • Theo, Utrecht
    Beoordeeld op 21 apr 2011
    Verplaatsen van Radiotor
    Raijmond is een betrouwbare en prettige klusser. Hij heeft zeer nauwkeurig gewerkt en het eindresultaat is keurig. Tegen een nette prijs. Al met al een goede keuze geweest.
  • Ed, Houten
    Beoordeeld op 31 mrt 2011
    Lekkende kranen
    Perfect service! Omdat mijn kranen niet meer leverbaar zijn heeft men ongelooflijk veel moeite gedaan om onderdelen te bemachtigen. Daarnaast heeft men nog wat extra werkzaamheden uitgevoerd. Zowel de onderdelen als de extra werkzaamheden verklaren de hogere prijs. Ik ben ZEER tevreden!
  • Dave, Utrecht
    Beoordeeld op 9 jan 2011
    Verwarming aansluiten bij dakkapel
    Goede service. Eerlijk, vakkundig en snel. Kwam zonder extra kosten een keer kijken en adviseren. En ook naderhand nog een keer gevraagd of alles in orde was. Zo hoort het!
    (Bewerkt op 10 jan 2011)

Reactie van de vakman:

Bedankt voor de opdracht na de moeilijke keuze. Leuke en aparte klus om uit te voeren. Bedankt voor het vertrouwen. m.v.g. Raijmond
  • Marcel, Maarssen
    Beoordeeld op 2 jan 2011
    Vervangen 8 radiatorkranen
    Zeer professionele vakman, absoluut aan te raden.
  • Ton, Maarsbergen
    Beoordeeld op 21 dec 2010
    Gaten boren en 2 CV leidingen leggen
    Raymond heeft bij ons een designradiator in de badkamer geplaatst en de leidingen gelegd door het plafond. Heeft ook nog een roestende koppeling gevonden tijdens de klus en deze ook vervangen. Netjes alles afgewerkt. Vakwerk dus.

Reactie van de vakman:

bedankt voor de goede communicatie en natuurlijk uw reactie op mijn werkzaamheden.Veel plezier met de warme badkamer.