All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Robin, Utrecht
    Beoordeeld op 18 jan 2024
    Kraan: 1 kraan; Keuken; Kranen installeren
    Het was lastig om bij de kraan te komen door wat klungelige installatie van vorige kraan door vorige bewoners. De nieuwe kraan gaf ook wat onverwachtte problemen om in zo'n kleine ruimte netjes te installeren. Maar! met een beetje gemopper en een beetje improvisatie heeft Raijmond het allemaal heel netjes voor elkaar gekregen!
  • Claas, Zeist
    Beoordeeld op 2 dec 2023
    Radiatorkranen: 1 kraan; Repareren
    Vriendelijk, kundig en snel beschikbaar. Kennis van zaken!
    (Bewerkt op 3 dec 2023)

Reactie van de vakman:

Hallo,, Bedankt voor de mooie review. Bedankt voor alle hulp en meedenken. Veel plezier met de nieuwe Tado Knop. Groet vanaf hier.. Raijmond All-Inservice Utrecht
  • Anoniem, Nieuwegein
    Beoordeeld op 24 jul 2023
    Radiatorkranen: 6 kranen; Vervangen
    Heeft het even bekeken, goede afspraken gemaakt, en vijf thermostaatkranen netjes vervangen. Ik zit er weer warmpjes bij. Zou ik weer inhuren als ik iets nodig had.
    (Bewerkt op 3 aug 2023)

Reactie van de vakman:

Hartelijk dank voor de mooie review. Zeer veel plezier ermee. Groet van hier. Raijmond
  • Phil, Utrecht
    Beoordeeld op 1 jul 2023
    Kraan: 1 kraan; Zolder - washok was tafel; Kranen installeren
    Vriendelijk en vakbekwaam. Heeft de klus direct geklaard en kwam met adviezen voor onderhoud en andere klussen (waar ik nog mee bezig was)
    (Bewerkt op 3 aug 2023)

Reactie van de vakman:

Hartelijk dank voor de mooie review. Graag gedaan,, ook voor de info verstrekking. Bij vragen hoor ik het wel. Gr. Raijmond