All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Anoniem, Zeist
    Beoordeeld op 11 apr 2020
    Thermostaat: Slimme thermostaat; Installeren
    Raijmond had 1 bezoek nodig voor een goed advies. Nog geen 2 weken later had ik een goed functionerende smart thermostaat en 11 stuks smart radiatorknoppen. Raijmond heeft de boel ook netjes achtergelaten en ook het rest- en afvalmateriaal weer meegenomen zodat een tripje naar de vuilstort ook niet nodig is. Goed werk, goede prijs en snelle reactie.
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 30 mrt 2020
    Lekkage: bij koppeling 10cm na watermeter.
    Raijmond reageerde snel na aanmaken van de klus. Hij was gelukkig snel beschikaar en stond zoals afgesproken de eerstvolgende werkdag al op de stoep om onze lekkage te verhelpen. Heel fijn! Bedankt!
    (Bewerkt op 30 jun 2021)
  • Frank, Soest
    Beoordeeld op 19 feb 2020
    Radiatorkranen: 8 kranen; Vervangen
    Prima keuze. Eerste communicatie via de mail verliep goed, correct en was in alle gevallen helder. Ik had direct inzicht in de kosten van de klus. De voorbereiding en de uitvoering van de klus verliep ook vlotjes, en vooral netjes. Ik zou Raijmond zo weer en zonder nadenken vragen voor een volgende klus.
  • Liesberh, Zeist
    Beoordeeld op 6 feb 2020
    Radiatioren plaatsen of vervangen: 4 radiatoren; Nieuwe radiatoren...
    Raijmond is een zeer betrouwbare en professionele loodgieter. De communicatie is open en eerlijk. Verder worden mails snel en uitgebreid beantwoord. Ook is de offerte goed leesbaar en compleet. Tenslotte werkt Raijmond super netjes. Tip: laat Raijmond de radiatoren kopen. Deze zijn namelijk erg mooi en goed betaalbaar.
  • Michiel, Nieuwegein
    Beoordeeld op 16 jan 2020
    Radiatorkranen: 7 kranen; Installeren
    Raijmond stuurde netjes de avond van tevoren een berichtje hoe laat hij bij mij zou zijn. Stipt op tijd kwam hij de volgende dag aan. Eerst even kort de klus nog doornemen en daarna direct beginnen. Bij onverwachte zaken tussendoor ook even overleg hoe te handelen. Tijd voor pauze neemt hij niet, hij werkt hard door. Uiteindelijk net werk afgeleverd en daarna ook nog even alles schoonmaken. Raijmond verstaat zijn vak en ik zou hem in de toekomst zo weer inhuren.