All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• casper, Maarssen
    Beoordeeld op 18 jan 2022
    Radiatorkranen: 1 kraan; Vervangen
    Communicatie met Raijmond was duidelijk, snel en prettig. Afspraken waren snel gemaakt, hij dacht continu mee voor een goede oplossing en de samenwerking was prettig. Dank je wel.
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 15 sep 2021
    Radiatioren plaatsen of vervangen: 6 radiatoren; Radiatoren tijdeli...
    De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en ondanks dat het iets meer werk was dan voorzien (omdat het niet makkelijk was om de verwarmingen leeg te laten lopen) is de klus netjes geklaard. Het enige puntje van kritiek is de communicatie over de kosten. Het belangrijkste is dat dit uiteindelijk allemaal netjes is verlopen en daarover heb ik dus geen klachten. Maar wat wel beter had gekend is, is dat in het profiel staat "Bij uitvoering van uw klus zal ik binnen een straal van 5 km van mijn woonadres u geen voorrijkosten berekenen, helaas op uitzondering van halen materialen." en hoewel de klus werd uitgevoerd in Utrecht, werden er toch reiskosten in rekening gebracht. Daar zijn wij mee akkoord gegaan, omdat de klus anders niet zou worden uitgevoerd, maar dat vinden we niet heel netjes. De communicatie in het werkspot-profiel zou daarop moeten worden aangepast, zodat er geen valse verwachtingen zijn.

Reactie van de vakman:

Hallo.. Bedankt voor de review. Uw klus is 11 a 12 kilometer van mijn woning vandaan. MVG
    Reactie geplaatst 15 sep 2021
  • Rolf , Utrecht
    Beoordeeld op 10 aug 2021
    Kraan: 1 kraan; Badkamer; Kranen repareren
    De klus is snel en efficiënt gedaan

Reactie van de vakman:

Beste Heer Buijs. Bedankt voor de mooie en nette review. Nogmaals dank voor het uitvoeren van uw klus. M.v.g. Raijmond
    Reactie geplaatst 10 aug 2021