Het begint goed. Meneer komt netjes op tijd langs en levert netjes een offerte aan. Maar als de klus begint, dan begint de ellende. Meneer ziet dat al je muren scheef lopen (ook als het nieuwbouw is), zonder een waterpas. En daardoor worden de tegels scheef geplaatst.
Man presteerde het dat om de afvoer van de wastafel 5 cm boven de afvoer te plaatsen, waardoor er een lekkage ontstond. De douchecabine is gewoon scheef geplaatst. Het stuckwerk van de badkamer vertoont scheuren. Afvoer van het toilet, daar steekt de grijze afvoerbuis ver boven uit en is de witte afvoerbuis er opgeschoven (zeer slecht). Geen van de tegels in de keuken als in de toilet zijn afgekit. Het toilet was wel afgekit, maar zo slecht afgewerkt, dat het lost laat. Stuck werk in de hal was al om te huilen (brokkelt af). Hij heeft de mechanische ventilatiekanaal aansluiting/knop laten verdwijnen en de aansluiting afgeknipt (zonder overleg). Ondanks dat je met hem de afspraak hebt dat je pas betaald als de klus geklaard is, blijft op de mail en telefonisch vragen om voorschot, want anders stoppen de mensen die hij heeft gehuurd met werken. Zijn personeel die dan ook nog eens werkzaamheden op mijn kosten gaat uitvoeren bij een buurman!
Daarnaast had hij ook nog eens €200 boven op de afgesproken prijs in rekening gebracht. Hij zou het uitzoeken, maar nooit meer wat van gehoord. Een andere stucker is langs geweest en wees mij er op, dat het zeer slecht werk betrof. Kortom slecht slecht. Niet doen!