W. Bos Timmer- en Onderhoudsbedrijf
W. Bos Timmer- en Onderhoudsbedrijf

• Anoniem, Boskoop
    Beoordeeld op 7 jan 2010
    Vergroten raamopening en aanbrengen kozijn
    Wout Bos is een betrouwbare vakman. Prettig in de omgang en werkt snel door. Levert absoluut kwaliteit en denkt goed mee. Wij zijn erg kritisch en zeer tevreden hoe wout het nieuwe, grotere kozijn heeft geplaatst. Als extra service heeft Wout ook het glas nog geplaatst en is hier speciaal voor teruggekomen! Nadat de klus is geklaard kwam Wout nog langs om te vragen of alles naar tevredenheid is. Wat een service! Er komen binnenkort nog wat klussen aan waar we Wout zeker voor gaan bellen. Wanneer je een betrouwbare, accurate vakman zoekt die kwaliteit levert en zijn afspraken nakomt, is Wout een absolute aanrader!!
  • Anoniem, Waddinxveen
    Beoordeeld op 21 dec 2009
    renoveren van twee toiletten
    Echt een aanrader. Goede kerel. Flexibele en serieuze vakman. Prijs goed in verhouding tot het geleverde werk. Mijn advies. Neem deze vakman mee in uw offerte aanvraag.
  • Anoniem, Zoetermeer
    Beoordeeld op 8 dec 2009
    Lekkage bij vastdakraam
    De klus is na tevredenheid door meneer Bos uitgevoerd. Meneer Bos heeft het probleem zich eigen gemaakt en hier ben ik zeer over te spreken.
  • Anoniem, Zoetermeer
    Beoordeeld op 23 jun 2009
    Dakkapel
    Mooi stukje werk afgeeverd. Ben zeer tevreden.

Reactie van de vakman:

Bedankt voor deze waardering!
  • Anoniem, Nieuwerkerk aan den IJss
    Beoordeeld op 19 jan 2009
    Vervangen van Velux raam (Offerte)
    Nette kerel, heeft goed werk geleverd, en zefs nog een beetje extra zonder hier extra voor te rekenen.