Richard en zijn collega's hebben goed werk verricht. Er zijn onder andere dakkapellen geplaatst, kamer gesplitst, raam- en deurkozijnen vervangen, dubbel glas gezet. Alles is netjes afgewerkt, uitgezonderd het schilderwerk, waar we zelf voor moeten zorgen.
De werkzaamheden duurde langer dan gepland, maar Richard en zijn collega's zijn prettig in de omgang en we waren blij met het eindresultaat, dus dat was overkomelijk.
Kortom een goede vakman/aannemer die een grote klus tot een goed einde weet te brengen en die zich houdt aan de vooraf afgesproken totaalprijs.