Wat een goed werk hebben de heren geleverd! Na een slechte ervaring met een stukadoor in het verleden heb ik nu gelukkig een goede ervaring die daar tegenover staat. Heel mooi strak stukwerk, goede adviezen over het schilderwerk en ze hebben me ook nog even geholpen met een groot meubelstuk dat ik in mijn eentje niet de kamer kon tillen. Bedankt heren, wanneer ik in de toekomst weer een stukadoor zoek, dan kom ik weer bij jullie terug.