Onderhoud/Isolatiebedrijf Groen
Onderhoud/Isolatiebedrijf Groen

• Werkspot-gebruiker uit Barendrecht
    Beoordeeld op 11 aug 2015
    Stucen knieschot en plafond badkamer
    Jeroen Hoog (van Onderhoudsbedrijf J.Hoog en samenwerkend met Onderhoudsbedrijf Cenin) heeft de klus vakkundig en snel uitgevoerd. Hij werkt hard en is prettig in de communicatie. Binnenkort zullen we hem weer vragen voor de resterende stucwerkzaamheden
  • Ruud, Schiedam
    Beoordeeld op 10 aug 2015
    muur stucen
    wij zijn erg tevreden met het geleverde werk. snel strak en schoon voor een prima prijs. voor de volgende klus gaan we zeker weer bellen.
  • Klant van Onderhoud/Isolatiebedrijf Groen
    Beoordeeld op 1 apr 2015

Woonkamer stucen, hierbij is de vloer volledig afgedekt en alles netjes afgeplakt. De muren zijn saus-klaar opgeleverd Alle electra gedemonteerd, gemonteerd Volgende week kunnen we terugkomen om het nieuwe stucwerk te voorzien van de nieuwe verflaag.

Onze ervaring met onderhoudsbedrijf Cenin is zeer goed. Wij zijn te spreken over de geleverde kwaliteit en netheid. Ook viel het op dat deze ondernemers hun werk met plezier uitvoeren. Ze letten op de details en zijn niet te beroerd om alles netjes achter te laten. Al met al een tevreden klant die vaker gebruik gaat maken van deze heren als het gaat om verbouwingen binnen ons huis.