Henk van Vulpen
Henk van Vulpen

• Remco, Loosdrecht
    Beoordeeld op 13 okt 2015
    +/- 50 vierkante meter afgraven en bestraten
    Goede vakman en erg betrouwbaar. Henk was prima op de afgesproken tijd begonnen en heeft echt precies zo bestraat zoals wij dat wilden. Hij dacht zelfs met ons mee over bepaalde klinkertjes. Topwerk.
  • Bo, Nieuwegein
    Beoordeeld op 27 jul 2015
    Verwijderen heg
    Als bewindvoerder van mijn tante heb ik met Henk van Vulpen een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de heg en plaatsen van een schutting bij mijn tante. Wij hebben afgesproken dat wij zelf voor de schutting zouden zorgen. Henk van Vulpen heeft netjes en snel gewerkt, de heg goed verwijderd en de schutting stond goed. Echter zijn er flinke wortels verwijderd bij het verwijderen van de heg, wat Henk van Vulpen niet heeft opgevuld met zand zo is er meer ruimte ontstaan rondom de schuttingspalen met als gevolg dat dat schutting bij de eerste goede windvlaag naar voren ging hangen. Henk van Vulpen hierover geïnformeerd die meteen begon over dat hij moest kijken of dat onder zijn 'garantie' viel anders moesten wij dit zelf op onze verkering verhalen. Henk van Vulpen is netjes teruggekomen, de schutting weer recht gezet en de grond rondom de schuttingspalen iets aangestampt. Henk van Vulpen adviseerde ons achteraf ook zelf de grond aan te stampen met een latje maar mijn tante kan dit niet ivm haar ALS. Henk van Vulpen viel over het feit dat hij bij het opnemen van de opdracht niet wist van haar ziekte en dat mijn tante dus niet in staat is om zelf met een latje de grond aan te stampen. Ik vond dit echter ook niet van belang bij het uitbesteden van de opdracht, Henk van Vulpen heeft dit ook niet van tevoren gemeld anders had ik hem ook niet uitgekozen. Helaas hing de schutting bij de volgende windvlaag alweer naar voren. Weer met Henk van Vulpen contact opgenomen die niet van plan was hier elke keer voor terug te komen. De enige oplossing hiervoor is om de schutting in beton te laten plaatsen wat ons €150,- zal kosten. Maar wel melde Henk van Vulpen hierbij dat de schutting dan een groter risico had om af te breken wat dan wederom niet onder zijn garantie valt! Ik ben er dus niet uitgekomen met Henk van Vulpen, hij plaatst een schutting en als deze niet goed is, moet hij dat netjes oplossen en niet daar €150,- extra voor rekenen. Nu hebben mijn man en ik zelf maar beton a €10- rondom de palen gestort wat nog geen uur werk was, is snap niet waarom Henk van Vulpen daar €150,- voor rekent! Had gewoon netjes onder zijn garantie moeten vallen. En de schutting staat nog steeds recht na de zomerse windbuien van afgelopen weekend. Kortom Henk van Vulpen werkt netjes en snel, maar zodra er iets niet goed is neemt hij niet zijn verantwoordelijkheid op zoch om dit kosteloos netjes op te lossen
  • Anoniem, Hilversum
    Beoordeeld op 4 jun 2015
    Trampoline ingraven
    Zeer tevreden, heeft onze trampoline netjes en snel ingegraven.
  • Jerry, Houten
    Beoordeeld op 12 apr 2015
    aanleg tuin Houten
    Grondwerk tuin bestaande uit afgraven en aanvullen tuinaarde. Aanleg terras, aanleg tuinpad en drainage. Wij zijn zeer tevreden. Werk uitgevoerd volgens afspraak en binnen gestelde tijd. Henk kon op hele korte termijn beginnen. Er is heel netjes gewerkt.
  • Erik, De Meern
    Beoordeeld op 20 mrt 2015
    Bestraten van voor- en achtertuin
    Een jaar geleden heeft Henk mijn tuin bestraat. ik zie nu dat ik nog geen review heb geschreven en een jaar na dato lijkt mij dat een goed moment omdat ik kan stellen dat het straatwerk er nog steeds perfect bij ligt. Ik heb er iedere dag nog plezier van. Henk heeft snel een goede offerte neergelegd nadat hij was langsgekomen om de tuin zelf te bekijken, hij is snel begonnen met de werkzaamheden nadat ik de offerte had geaccepteerd en alles is binnen de tijd en budget afgerond. Kortom, uitermate betrouwbaar en vakkundig. Absoluut een aanrader.
  • Frank, Bussum
    Beoordeeld op 8 feb 2015
    Leeghalen van een deel van de tuin.
    Net als vele anderen ben ik bijzonder tevreden over het werk van Henk. Helemaal volgens afspraak, snel, net opruimen etc etc. Helemaal goed !!!
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 7 feb 2015
    storen 2 kuub straatzand
    Perfect gegaan. Volledig volgens afspraak.
  • Jan, Amersfoort
    Beoordeeld op 29 nov 2014
    Tuin ophogen en graszoden leggen
    Henk van Vulpen heeft een prima grasmat gelegd voor een zeer acceptabele prijs. Wij zijn uitermate tevreden. Jan Groenestein
  • Bart, Zeist
    Beoordeeld op 10 sep 2014
    Opnieuw bestraten tuinpad
    Krijg de indruk dat Henk plezier heeft in zijn werk; er is weer tuin!