Henk van Vulpen
Henk van Vulpen

• Marc, Utrecht
    Beoordeeld op 12 okt 2013
    Bestraten tuin
    Henk heeft goed werk geleverd. Prettig persoon om zaken mee te doen.
  • Anoniem, Hilversum
    Beoordeeld op 21 aug 2013
    Bestrating paadje voordeur
    Henk heeft vandaag bij ons het pad bij de voordeur aangelegd. Naast dat hij een vriendelijke vent is, werkt hij heel netjes, zelfstandig en volgens afspraak. Wij zullen hem zeker weer vragen mocht er een nieuwe klus zijn.
  • Annegien, Amersfoort
    Beoordeeld op 11 jul 2013
    ingraven van trampoline in voortuin
    Henk van Vulpen heeft gister onze trampoline keurig en kundig ingegraven in de voortuin. Hij levert zéér net werk en is pas tevreden als jijzelf ook tevreden bent! Hij heeft de klus voor ons prima en netjes in orde gebracht. Wij zijn, en vooral de kinderen, erg blij met Henk! :-)
  • Anoniem, Maarssen
    Beoordeeld op 18 jun 2013
    2 m3 puin afvoeren - SPOED
    Zondag eind van de dag oproep geplaatst, dinsdagmiddag was alles perfect weg. Dank Henk!
  • Natascha, Bilthoven
    Beoordeeld op 19 mei 2013
    Trampoline ingraven
    Ingeschakeld om onze trampoline in te graven. Zeer snelle actie, keurig werk.
  • Marcel, Utrecht
    Beoordeeld op 26 apr 2013
    Uitgaven tuin voor trampoline
    goede ervaring met Henk van Vulpen. Gat voor trampoline gegraven voor 250 euro inclusief afvoeren van de grond.
  • Marjan, Houten
    Beoordeeld op 18 feb 2013
    coniferen verwijderen
    Henk van Vulpen is een bijzonder vriendelijke man. Hij houdt zich aan de afspraak en heeft alles netjes verzorgd. Binnen 1 dag was alles leeggehaald en afgevoerd. Als je iemand zoekt voor een tuinklus, dan adviseer ik om hem in te huren. Het is een aardige, vriendelijke man. Hij heeft alles keurig verzorgd binnen de afgesproken tijd en voor het afgesproken bedrag.