Henk van Vulpen
Henk van Vulpen

• Dennis, De Bilt
    Beoordeeld op 18 nov 2017
    Tuin afgraven, afvoeren en ophogen (51m²)
    Henk en zijn collega hebben bij ons de tuin afgegraven, alles afgevoerd, de tuin opgehoogd, het straatwerk gedaan en een nieuw gazon gelegd. Wij zijn zeer tevreden over Henk en zijn collega.
  • Anoniem, Huis ter Heide
    Beoordeeld op 17 okt 2017
    afvoeren 12m3 grond
    Onze ervaring met Henk is zeer goed. Prettig in communicatie, kon de klus direct oppakken en hield perfect rekening met onze wensen. Liet alles netjes achter en werkte vlot.
  • Marc, Soest
    Beoordeeld op 9 okt 2017
    grondafgraven en afvoeren, opvullen zand - 55 vierkante meter
    Prettige werken met Henk en zijn collega's. Keurig netjes werk geleverd volgens afspraak en een beetje meer... En tevens alles netjes opgeruimd. Vijf sterren voor alles. Gewoon mee samenwerken.
  • Manuel, Utrecht
    Beoordeeld op 3 apr 2016
    Voortuin betegelen en hek plaatsen
    We heel tevreden met het werk van Henk: netjes en heel snel. In een dag hadden we een helemaal nieuwe voortuin.
  • Cil, Maarssen
    Beoordeeld op 13 mrt 2016
    Bestrating herstellen
    Ik ben zeer tevreden over Henk. Ik heb de oprit en een deel van het terras achter het huis laten bestraten. Henk had een zeer scherpe prijs en kon op korte termijn beginnen. Henk was duidelijk in zijn communicatie en in overleg hebben wij wat extra dingen gedaan (zoals vervangen drainage goot en verplaatsen buxes haag). Henk was ook hier hier heel redelijk in zijn prijs. De bestrating ligt er heel mooi bij. Kortom, Henk is een echte vakman die ik iedereen aan kan raden.
  • Anoniem, Zeist
    Beoordeeld op 9 mrt 2016
    Bestrating voortuin en oprit
    Scherpe prijs, snel in te plannen en goed werk geleverd.
  • Harold, Amersfoort
    Beoordeeld op 5 mrt 2016
    Tegels en struiken/beplanting verwijderen uit tuin (10 x 9,5 mtr)
    Zeer prettige ervaring met Henk van Vulpen. Hij werkt snel, voert precies uit wat we vroegen, denkt goed mee en de communicatie met hem verliep bijzonder prettig. Ook zijn flexibiliteit (de klus werd ter plekke iets groter) konden wij erg waarderen. Al met al een goede ervaring met deze hovenier. Wij kunnen Henk van harte aanbevelen voor dit soort klussen.
  • Roelant, Vleuten
    Beoordeeld op 5 jan 2016
    2 tegels op maat zagen/snijden
    Gewoon naar verwachting. Ik was al blij dat Henk snel kon schakelen!