Henk van Vulpen
Henk van Vulpen

• Patrick , Mook
    Beoordeeld op 5 aug 2023
    Bestrating: 37 m²; Tuin of Patio; Beton, Tegels
    Henk is een vakman,betrouwbaar, fijne communicatie, duidelijke afspraken, goede prijs, is van te voren komen kijken en hebben samen een plan de campagne gemaakt, alles was te bespreken, samen met Anita heeft Henk mijn tuin super netjes bestraat , borders geplaatst en nog wat extra's klusjes gedaan zelfs. Ben super blij met het resultaat. Nogmaals bedankt en mocht ik in het vervolg nog een klus hebben dan weet ik je te vinden 👍🏻
  • Jurgen, Lent
    Beoordeeld op 8 sep 2022
    Grond afgraven of egaliseren: Bodem afgraven, Grond afvoeren
    Henk heeft ons erg goed geholpen. Om goed in te kunnen schatten wat er precies moest gebeuren, is Henk eerst een keer komen kijken. Hij dacht mee hoe alles mooi en vlot kon worden uitgevoerd. Zijn prijsopgave was keurig. We hebben nog extra werk kunnen laten uitvoeren en de daarvoor benodigde materialen zijn precies zoals gevraagd geleverd. Alles is keurig uitgevoerd en daarnaast is Henk een vrolijke en relaxte vent.
  • Bart en Inge, Baarn
    Beoordeeld op 28 aug 2018
    Opknapbeurt tuin
    Henk heeft onze achtertuin keurig en volgens afspraak opgeknapt (gehele tuin leeghalen en afgraven, en alles afvoeren, 2 terrassen aangelegd, gras gelegd en struikgewas herplaatst, geheel licht aflopend ivm regenwater afvoer waardoor we geen last meer hebben van overstroming op ons terras bij hevige regenval), voor een heel degelijke prijs.
  • Anoniem, Hilversum
    Beoordeeld op 29 jan 2018
    Tuin bestraten
    De klus is snel en goed uitgevoerd conform de afspraken. Wij zijn er blij mee.
  • Roos, Hilversum
    Beoordeeld op 9 dec 2017
    Kuil in tuin dichtmaken
    Goede communicatie, zeer goede prijs en betrouwbaar. Niks op aan te merken!
  • Thijs, Hilversum
    Beoordeeld op 7 dec 2017
    Voortuin bestraten + trampoline ingraven
    De communicatie met Henk verliep goed. Duidelijke afspraken kunnen maken over wanneer de klus kon worden ingepland, ook duidelijkheid over de werkzaamheden en flexibiliteit mbt aanpassingen die wij graag wensten. De klus is snel en perfect uitgevoerd en wij zijn erg blij met het resultaat
  • Paul, Loenen aan de Vecht
    Beoordeeld op 29 nov 2017
    Bestraten 9m2 klinkers
    Keurig werk geleverd, alles conform afspraken en verwachtingen. 9m2 aarde afgegraven, opgevuld en uitgevlakt met wit zand, klinkertjes geleverd, gelegd en aangetrild, alles in iets meer dan een halve dag. Na afloop alles keurig netjes opgeruimd. Henk is een echte vakman, werkt snel en netjes en is duidelijk met afspraken maken en nakomen. Ik kan iedereen aanraden met Henk in zee te gaan.