E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.

Beoordeling: 4.8 van 5

E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F. beoordelingen (1535)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Assen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 28 mei 2026
    Stucwerk binnen: 80 m² plafonds; Woonkamer, Slaapkamer(s), Gang, Ke...
    De klus is naar tevredenheid verlopen ze hebben bij ons 86 m2 plafonds gestuct, aanvullend lopende het werk was de wens om de wanden te voorzien van een finish laag, dit is als aanvullende opdracht door Eugene toegevoegd en hij heeft de tweede dag een extra stucadoor gestuurd die dit op kon pakken. Het enige verbeterpunt is dat er geen centraaldoos afdekkappen zijn gebruikt, hierdoor is het stucwerk rondom de centraaldozen niet 100% netjes en zijn sommige elektradraden ook dichtgesmeerd, wat zorgt voor een hoop extra werk. Verbeterpunten houd je m.i. altijd, maar de hoofdmoot is dat er vakwerk is geleverd, op korte termijn waarbij men flexibel heeft geanticipeerd op een extra opgekomen wens, dat is wat mij betreft een dikke pluim waard.
  • Review door Wessel, Zuidhorn
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 26 mei 2026
    Stucwerk binnen: 105 m² wanden; 50 m² plafonds; Woonkamer
    We waren opzoek naar een stucadoor die snel kon beginnen. Bij Eugene en zijn team vonden we dit. Van eerste contact tot sausklare oplevering was alles binnen 1 week geleverd. Er werd een intake gedaan. Hieruit kwam een duidelijk verhaal en een eerlijke, scherp geprijsde offerte. Via de whatsapp makkelijk te bereiken over detailvragen mbt. De voorbereiding. Al met al een zeer fijne ervaring.
  • Review door Ramon, de Wijk
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 mei 2026
    Renovlies- of glasvezelbehang aanbrengen: 3 kamers
    Wij zijn ontzettend tevreden over het werk van dit schilders- & afbouwbedrijf. De aanleunwoning voor (schoon)vader moest op korte termijn worden voorzien van behang en een nieuwe vloer, en gelukkig konden zij snel schakelen. Vanaf het eerste contact met Eugéne verliep alles vriendelijk, duidelijk en professioneel. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en voorkeuren, en de communicatie tijdens het hele traject was prettig en helder. De vakmensen werkten netjes, waren vriendelijk en leverden echt uitstekend werk af. Alles is strak afgewerkt en het eindresultaat is precies zoals we hadden gehoopt. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, goede service en betrouwbaar vakmanschap!

    Reactie van de vakman:

    Ramon & Natascha, bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende klus ;-)

    Reactie geplaatst 24 mei 2026
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Harderwijk
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 mei 2026
    Stucwerk binnen: 40 m² wanden; 12 m² plafonds; Keuken
    wij hadden onze keuken laten stucen door een stukadoor die er echt een bende van heeft gemaakt, niets liep haaks, muren waren niet strak. volgende week komt onze nieuwe keuken, dus we zaten best in tijd nood. Eugène heeft ons super geholpen. hij stuurde direct 3 hele aardige kerels die in 1 dag de rommel van een ander wisten om te zetten naar een perfect gestucte keuken. hij heeft ons goed voorgelicht en tijdens het werk hield hij constant contact. wij zijn heel blij met dit bedrijf
  • Review door Martijn , Spijkenisse
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 17 mei 2026
    Stucwerk binnen: Hele woning
    Goede en snelle communicatie. We wilden de klus snel uitgevoerd hebben en daar was hij erg flexibel in.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Stad aan 't Haringvliet
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 17 mei 2026
    Stucwerk binnen: 80 m² wanden; Zolder
    Een dag na offerte waren er 3 buitenlandse mannen die aan de slag konden. Stuc werk opzich goed gedaan, betaling via zoon van eugene. Was wel vies achter gelaten, vandaar de ster minder. Denk aan een heel spoor met witte schoen afdrukken over de straat en 4 zakken zware hard geworden stuc in zakken op zolder.

    Reactie van de vakman:

    Dag Ludmilla, Dank voor de review ! In ieder geval fijn dat de " buitenlandse " stukadoors toch mooi stucwerk hebben opgeleverd. Wel enigszins verrast wat het vies achter laten betreft. Als ik of mijn zoon dit hadden geweten dan was het dezelfde- of de dag erna zeker opgelost. Wat betreft het laten liggen van het afval, wij zijn dit wel met je overeengekomen. Groeten, Eugène

    Reactie geplaatst 17 mei 2026