Guido Boot, 's-Heerenbroek
Beoordeling: 5 van 5
E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.
Bedankt voor de mooie review Sabrina ! :-) :-) Groet, Eugène
Reactie geplaatst 7 jun 2026Dag Falko, anderhalve week geleden heb ik de klus naar tevredenheid opgeleverd en financieel afgewikkeld. Ben erg verbaasd nu (maar) een 3 sterren review van je te ontvangen zonder opgaaf van reden. Stel voor dat je mij binnenkort hierover telefonisch contact om te kijken naar een mogelijke oplossing. Groet, Eugène
Reactie geplaatst 7 jun 2026Bedankt Sven, kijken uit naar de volgende klus ;-)
Reactie geplaatst 7 jun 2026Bedankt Janne, hopelijk tot een volgende keer ;-) Groet, Eugène
Reactie geplaatst 7 jun 2026