Heel erg tevreden! De klus was zo’n 100m2 renovlies behang aanbrengen en dit in diverse kleuren sauzen. De mannen van Eugène werken netjes, goed, denken mee én zijn vriendelijk. Hele prettige omgang met zowel Eugène als de andere. Ze gaven zelf al aan dat het een lastige klus was vanwege ronde ramen en schuine wanden, maar het ziet er allemaal netjes uit. Er is mijn inziens altijd ruimte voor verbetering, maar die is hier heel klein. Door een miscommunicatie stond ik een dag voor niks in het huis, maar geen big deal. Verder kan ik niet anders zeggen dan dat ik enorm tevreden ben en zou ik ze zeker opnieuw inhuren en aanraden!