De twee schoorstenen staan er na jaren weer als nieuw bij, opnieuw gevoegd en lood aangebracht. William constateerde dat de vorsten ook los begonnen te komen en heeft deze na aanvullende opdracht, keurig in de flexim gezet. Ik denk dat het huis er 60 jaar geleden, na oplevering, ook zo uit heeft gezien. Alles wordt steeds overlegd en in duidelijke afspraken vastgelegd. Een aanrader voor iedereen.