Bouwservice Huls
Bouwservice Huls

• Jikke, Zwolle
    Beoordeeld op 22 mei 2019
    Raamkozijnen repareren: 1 raam; Kozijn
    Goed werk geleverd, mooier dan we hadden verwacht Alles ook netjes opgeruimd Voor herhaling vatbaar
  • Diederik, Noordscheschut
    Beoordeeld op 2 mei 2019
    Sparing voor raamkozijn maken
    Vanaf het begin af aan, al snel contact kunnen krijgen met Bert. De afspraken waren duidelijk en alles is netjes nagekomen. Bert is een aardige, sympathieke en eerlijke vent! De klus is zeer netjes uitgevoerd, de handelingen waren erg accuraat en zorgvuldig. Kortom, geen puntje om op aan te merken, en uiteraard erg blij met het resultaat.
  • Wouter, Zwolle
    Beoordeeld op 26 apr 2019
    Buitendeur plaatsen: 1 deur; Nieuwe deur installeren, Aanschaf deur...
    Kromgetrokken achterdeur vervangen door een nieuwe solide deur die weer zeer precies aansluit in het kozijn. Snelle en makkelijke communicatie met Bert, hij is nauwkeurig werk en fatsoenlijk in gedrag. Kortom, betrouwbare partij die ik in de toekomst voor soortgelijke en aanverwante klussen ook zal vragen om een voorstel.
  • Kees, Vreeland
    Beoordeeld op 2 feb 2019
    3x deurkozijn in dragende muur maken
    Plezierig samenwerken. Overleg over het uitvoeren van het werk waarbij kennis en vakmanschap werd ingebracht door Bert. Meerwerk was geen probleem en is in goed overleg uit gevoerd.
  • Niels, Zwolle
    Beoordeeld op 10 jan 2019
    Tussenwand plaatsen met deur
    Zeer netjes werken en een man van zijn woord. Zelfs de andere vakmannen lieten merken dat het allemaal zo netjes afgewerkt was. Bert neemt de tijd voor zijn werk en werk met goede materialen.
  • Werkspot-gebruiker uit Deventer
    Beoordeeld op 26 sep 2018
    Plaatsen balk draagmuur
    Professioneel werk, goede afspraken en plezierige communicatie.
  • Robbert, Loosdrecht
    Beoordeeld op 5 sep 2018
    Twee draagmuren verwijderen
    Bert is vanaf het eerste contact erg toegankelijk en snel geweest in de communicatie. In aanloop naar de klus heeft hij per mail veel meegedacht en was zelfs tijdens zijn vakantie bereid om te overleggen om onze verbouwing zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Hij kwam afspraken na, was op tijd en heeft de werkzaamheden netjes uitgevoerd. Wij zijn erg blij met het resultaat en de manier waarop hij de klus heeft geklaard. Wij kunnen Bert dan ook van harte aanbevelen!