Bouwservice Huls
Bouwservice Huls

• Roald, Doorn
    Beoordeeld op 18 jan 2021
    Bint: 3 hoogte; Bint plaatsen
    Bert is een heel erg fijne en betrouwbare professional. Vanaf dag 1 goed contact, duidelijke en eerlijke communicatie, en denkt met je mee. Het werk zelf werd netjes gedaan (2 binten en een kolom plaatsen, met diverse sloopwerk dat er bij kwam kijken), alle afspraken nagekomen. Kan niets anders dan hem van harte aanbevelen. Ik zelf zal hem zeker nog eens benaderen!
  • Werkspot-gebruiker uit Groningen
    Beoordeeld op 12 apr 2020
    Bint: 290 hoogte; Bint plaatsen
    In verband met een uitlopende klus ergens anders kwam hij een dag later. Dit gaf hij op tijd aan en was verder prima. Werk wordt super secuur gedaan. Goede apparatuur en gaat netjes te werk. Ook over andere plannen liet Bert ook zijn licht schijnen. We waren erg tevreden, en raden hem zeker aan voor het verwijderen van een muur en het plaatsen van een balk.
  • Emma, Zwolle
    Beoordeeld op 16 nov 2019
    Bint: Bint plaatsen
    Afgelopen week heeft Bert in ons nieuwe huis een muur gesloopt, een stalen balk geplaatst, een aantal kozijnen verwijderd en 2 muurtjes gemetseld. Voorafgaand aan de klus dacht Bert goed mee en gaf advies. Dit was voor ons als 'leken', essentieel. Hierdoor waren de voorbereidingen duidelijk kon hij snel beginnen. Hij werkt hard, en ook netjes, communiceert goed over alles. Hij kwam mooi op tijd, en benut alle tijd maximaal. Hij is flexibel. We wilden graag nog een extra kleine klus door hem laten doen en dit kon meteen. We zijn erg blij met het eindresultaat en zijn super tevreden over Huls Bouwservice. Bedankt Bert!
  • antoine, Arnhem
    Beoordeeld op 9 nov 2019
    Bint: Bint vervangen
    Bouwservice Hulst levert vakwerk. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, communicatie en professionaliteit.
  • Marco, Zwolle
    Beoordeeld op 15 okt 2019
    Buitendeur plaatsen: 1 deur; Nieuwe deur installeren, Gat uit muur...
    Bert heeft bij ons in onze woonboerderij een deurkozijn gemaakt en een deur afgehangen. Het ging niet om een standaard kozijnmaat, maar om een afwijkende. Bert heeft dit keurig uitgemeten en het kozijn laten maken. Binnen relatieve korte tijd had Bert tijd en was binnen een dag klaar. Gat uit de muur gezaagd en ziet er strak uit. Kozijn en deur hangen er perfect in. Hij is vriendelijk in de omgang en is goed in de communicatie. Er waren een paar kleine dingetjes ter verbetering en dat heeft Bert zonder enig probleem goed opgelost. Wij zijn tevreden en bevelen Bert bij iedereen aan.
  • Onno, Vaassen
    Beoordeeld op 5 okt 2019
    Raamkozijnen: 1 kozijn; Draaikozijnen
    Bert levert erg goed werk en denkt zeker mee aan een goede oplossing. Wij wilden een niet standaard afwerking van de muur, transparant gelakte OSB platen, en dat heeft hij prima opgepakt. Volgend jaar willen we openslaande deuren in de achtergevel en dan gaan we Bert zeker weer vragen.