Bouwservice Huls
Bouwservice Huls

• Bianca, Zwolle
    Beoordeeld op 16 jun 2023
    Huisrenovatie: Woonkamer / eetkamer
    Het werk is netjes en in iets meer dan een dag uitgevoerd. Ik vraag me wel af hoe hij t werk in zijn eentje had willen doen. Bij toeval was mijn man die dag thuis omdat hij de dag ervoor een nachtdienst had gedraaid en dat was maar goed ook. Ik denk niet dat ie t kozijn had kunnen plaatsen in zijn eentje. Maar zeker een vriendelijke meneer en een nauwkeurige werker. Erg tevreden met het resultaat.
  • Marlous Rosegaar, Meppel
    Beoordeeld op 9 okt 2022
    Plafond: Gipsplaten plaatsen
    Bert heeft in mijn woning het plafond opnieuw afgetimmerd met gipsplaten. Het resultaat is heel netjes geworden. Bert communiceert duidelijk en denkt mee met de klant over oplossingen wanneer er keuzes moeten worden gemaakt. Ik raad Bouwservice Huls zeker aan.
  • Nikki, Nijverdal
    Beoordeeld op 18 apr 2022
    Bint: 2 hoogte; Bint plaatsen
    Goede communicatie, geen gedoe en snel net werk geleverd.
  • Benjamin, Arnhem
    Beoordeeld op 29 apr 2021
    Bint: 4 hoogte; Bint plaatsen
    Goeie service, aardige gozer, fijne cimmunicatie. Bert heeft meegedacht en extra werk gedaan t.o.v. de opdracht. Een aanrader voor elke klus!
  • Berend, Dedemsvaart
    Beoordeeld op 28 mrt 2021
    Bint: 3 hoogte; Bint plaatsen
    We zijn erg tevreden met het werk wat Bert heeft geleverd. Het resultaat is boven verwachting.
  • Pascal, Utrecht
    Beoordeeld op 25 jan 2021
    Bint: 1 hoogte; Bint plaatsen
    Bert communiceert goed en levert zeer goede prijs kwaliteit. Wij zijn er blij mee!
  • Roald, Doorn
    Beoordeeld op 18 jan 2021
    Bint: 3 hoogte; Bint plaatsen
    Bert is een heel erg fijne en betrouwbare professional. Vanaf dag 1 goed contact, duidelijke en eerlijke communicatie, en denkt met je mee. Het werk zelf werd netjes gedaan (2 binten en een kolom plaatsen, met diverse sloopwerk dat er bij kwam kijken), alle afspraken nagekomen. Kan niets anders dan hem van harte aanbevelen. Ik zelf zal hem zeker nog eens benaderen!