All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Ruud, Utrecht
    Beoordeeld op 3 mrt 2014
    vervangen kraan wastafel
    Raijmond Stuurman is een vakman en werkt netjes. Ook voor deze relatief kleine klus.
  • David, De Meern
    Beoordeeld op 2 mrt 2014
    Lekkage afvoer keuken en niet werkende radiator in hal
    Er is prima werk afgeleverd. Mijn lekkage is verholpen en mijn radiator werkt weer. Daarover niets dan lof. Ik heb kritiek op de betrouwbaarheid van de heer Stuurman. Ik had telefonisch gevraagd of hij ook mijn CV wilde controleren en een onderhoudsbeurt wilde geven. Hij heeft naar de Cv gekeken en heeft een expansievat vervangen (wat hard nodig was). Voor het meenemen van het oude expansievat heeft hij kosten in rekening gebracht zonder te vermelden dat hij daar kosten voor rekent. Verder heeft hij de rest van het onderhoud van de CV ook niet meegenomen, terwijl we dat wel telefonisch hadden afgesproken. Conclusie: je kan je klus prima door deze man laten uitvoeren, maar maak duidelijke afspraken (liefst op papier) over de opdracht en de kosten. Want met het laatste neemt hij het niet zo nauw.
  • hanneke, Baarn
    Beoordeeld op 23 nov 2013
    Vernieuwing toiletruimte
    Prettig samenwerken met Raijmond. Mooi werk afgeleverd en denkt goed mee. We zijn er super blij mee!!
    (Bewerkt op 25 nov 2013)

Reactie van de vakman:

Beste mevrouw van der Mei. Ik ben blij met de boodschap dat de wc erg bevalt. Bedankt voor de fijne samenwerking en vooral voor de snelle betaling. Bij problemen hoor ik het graag van u. M.v.g. Raijmond
  • Anoniem, Maarssen
    Beoordeeld op 7 nov 2013
    Tikkende & lekkende radiatorleiding(en) en verwarmingsknoppen verva...
    Wat betreft het vervangen van de verwarmingsknoppen heeft dhr. Stuurman goed werk verricht. Echter ging het minder makkelijk dan verwacht en ik heb toen de (negatieve) houding van dhr. Stuurman als minder prettig ervaren. Voor de tikkende radiatorleidingen heeft hij niet echt duidelijk advies gegeven en dat is hierdoor niet veranderd. Bij 1 verwarming bleek na het aftappen dat de aansluiting niet meer goed sloot en we een nieuwe lekkage hadden. Dhr. Stuurman heeft toen enkel bij het overhandigen van de factuur aangegeven dat dit tussen nu en een jaar vervangen moet worden. Ik was teleurgesteld in zijn manier van afhandelen gezien de lekkage toch tijdens de klus was ontstaan. Hij bood niet aan om het meteen te vervangen of deed ook geen scherp voorstel. Wij hebben daarom ook besloten om de nieuwe lekkage door een ander bedrijf te laten uitvoeren.
  • Bas, Utrecht
    Beoordeeld op 2 nov 2013
    Loodgieter gevraag
    Betrouwbaar, flexibel, prima prijs/kwaliteit verhouding en komt ook gewoon op zondag nog iets extra's repareren.
  • Remko, Baarn
    Beoordeeld op 2 nov 2013
    Sanitair badkamer zolder
    Raijmond heeft het super gedaan. Uitstekend meegedacht naar oplossingen. Voor een volgende keer vraag ik hem zeker weer.
  • Koen, Zeist
    Beoordeeld op 25 jul 2013
    leveren en plaatsen 3 radiatoren
    Raijmond heeft 3 radiatoren geleverd en geplaatst. De offerte was helder en volledig. Hij stelde via de mail goede aanvullende vragen om zo onze precieze wensen duidelijk te krijgen. Hij heeft zelfs een nieuwe leverancier in de arm genomen om de radiator te leveren die wij graag wilde hebben. De levering en montage is ruim binnen de geplande 2 dagen gelukt: na 1 dag zat het werk er al op. En dat terwijl er nog enkele onverwachtse zaken aan het licht kwamen tijdens het aansluiten (lekkende ketel, defecte aftappunt, loszittende leiding). Terwijl dit helemaal buiten de schuld van Raijmond ontstaan was, en van te voren niet voorzien, heeft hij dit toch allemaal netjes opgelost binnen de van tevoren afgesproken tijd en prijs. All-Inservice doet haar naam eer aan!
  • Eric-Jan, Leusden
    Beoordeeld op 28 mei 2013
    laswerk
    Raijmond is een aanbeveling waard. goede communicatie incl het wijzen op risico's. stip op tijd bij de afspraak. werk deskundig en snel uitgevoerd. koertom een tevreden klant
  • Y., Utrecht
    Beoordeeld op 21 apr 2013
    Toilet renovatie bestaande bouw
    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en het hele proces. Raijmond communicieert alles wat erg fijn was. Flexibel, betrouwbaar en bekwaam! Bedankt Raijmond.