All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf

• Josef, Hilversum
    Beoordeeld op 29 jun 2015
    Badkamer 1.63 X 1.10,8 meteren toilet apart 0.85,7 X 1.10,8 meter
    Ik ben tevreden over het werk wat Raijmond en Hans hebben afgeleverd. Ik ben blij met mijn nieuwe badkamer.

Reactie van de vakman:

Beste heer Koelewijn. Graag gedaan.Zelf ook bedankt voor de vele moeite, verzorging en gezelligheid. Veel plezier van de douche. Raijmond
    Reactie geplaatst 29 jun 2015
  • Klant van All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
    Beoordeeld op 7 mei 2015

Sinds oprichting van mijn bedrijf beheer ik voor deze opdrachtgever hun huizen pakket. Hieronder vallen het telefonisch ondersteunen, regelen bedrijven voor mankementen, oplossen problemen die in de panden voorkomen. Dit zijn cv en loodgieter werkzaamheden, zware mankementen, ketel plaatsingen, ketel onderhoud en kleine timmer werkzaamheden. Tevens het sleutel beheer van alle panden en zaken afhandeling brandweer en andere instanties.

All in Service beheerd onze panden naar tevredenheid. Altijd bereikbaar, goede communicatie.
  • Klant van All-Inservice Loodgieter CV en Las Bedrijf
    Beoordeeld op 28 apr 2015

Sinds geruime tijd doe ik op afroep de cv storingen en het ketel onderhoud in de in bezit zijnde panden van dit verhuur bedrijf. Ook de probleem oplossingen en de verzoeken om installatie technische aanpassingen te doen handel ik netjes af voor dit bedrijf met strakke communicatie en vakwerk.

Het betreft een solide bedrijf dat meedenkt met de klant.
  • VvE afgeveerdigde
    Beoordeeld op 27 apr 2015

Vanaf begin vorig jaar In groot VvE woning gebouw met 50 woningen alle boilers die op het centrale cv systeem zitten vervangen voor Nefit CW4 ketels.

Als technisch commissielid van de VVE hebben wij met All-in Service een betrouwbare, vakbekwame loodgieter in huis gehaald. In de eerste jaren hebben we samen lekkages verholpen en ander klein werk verricht waarna we samen met All-in Service zijn begonnen aan het ombouwen van onze blokverwarming naar individuele CV ketels. Een hele klus als VVE gezien er ook veel bouwkundige aanpassingen bij komen kijken, alle bewoners een wens of eis hebben en bijna elke woning een andere benadering danwel technische oplossing vereist. Samen met Raijmond van All-in Service wisten we deze grote klus woning voor woning te klaren en kunnen we met oprechtheid zeggen dat we er een betrouwbare en goed communicerende partij aan hebben.
  • Sander, Soest
    Beoordeeld op 30 mrt 2015
    vervangen ingebouwde stortbak hangend toilet
    Van eerste contact tot oplevering zeer netjes en helder gecommuniceerd over het werk dat gedaan moest worden. Werk ook netjes opgeleverd. Meerkosten voordat ze gemaakt werden overlegd en terecht bevonden. Zeer tevreden.
  • Martijn, Utrecht
    Beoordeeld op 26 mei 2014
    Vervangen toilet pot door hangend toilet
    Mijn ervaring was niet al te best. Hij heeft mijn wc uit gemakzucht verder naar voren geplaatst dan afgesproken. Ik heb nu een wc waar het bijna onmogelijk is je behoefte te doen met de deur dicht. Hij heeft gezegd dat het wel zou wennen, maar het went niet. Ik moet nu opnieuw duizenden euro's uitgeven aan een nieuw toilet.
    (Bewerkt op 2 mei 2015)

Reactie van de vakman:

Beste heer Houterman. Jammer dat u uw eigen mooie wc helemaal afkraakt die ik ruim 1,5 jaar geleden heb aangelegd. IK HEB U BIJ PROBLEMEN ER ELKE KEER BIJGEROEPEN, EN HIER HEB IK zelfs getuigen van. …
    Reactie geplaatst 2 mei 2015
  • Luuk, Utrecht
    Vervanging hooghangend toilet
    Het vervangen van het hooghangend toilet en zeker het compleet renoveren van een tweede toilet bleek een minder eenvoudige klus te zijn dan van te voren gedacht. Hierdoor duurde het allemaal wat langer, maar het belangrijkste is dat het resultaat uiteindelijk prima was!
  • Michiel, Zeist
    Renoveren toilet
    Wij hebben in augustus 2013 een huis gekocht en ons toilet opnieuw laten aanleggen. Ook bleek toen dat we toch een nieuwe badkamer geinstalleerd wilde hebben, deze beide klussen zijn vakkundig en voor een goede prijs uitgevoerd.
  • Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeeld op 5 mrt 2014
    plaatsen wasbak, onderkast en kraan (Ikea)
    Raymond kon snel komen, en heeft netjes gewerkt. Een klein probleempje achteraf heeft hij direct verholpen.