Adriaansen Onderhoud
Adriaansen Onderhoud

• Maarten, Delft
    Beoordeeld op 14 jun 2023
    Badkamer: 2 m² en toilet; Complete renovatie
    Klus is prima verlopen, duidelijke afspraken, goede communicatie en snelle terugkoppeling, duidelijk wat wel en niet word gedaan maar enige flexibiliteit is zeker aanwezig. Werklui werken netjes en hebben alles keurig opgeruimd. Aan te raden
  • Charley, Delft
    Beoordeeld op 23 mrt 2023
    Badkamer: 4 m²; Complete renovatie
    Adriaansen Onderhoud heeft onze badkamer van 4 m2 en toilet compleet gerenoveerd. Vanaf moment één was de eigenaar Marcel duidelijk in zijn communicatie, was altijd bereikbaar en gaat zeer professioneel te werk. Bedankt Adriaansen Onderhoud!
  • Ibrahim, Pijnacker
    Beoordeeld op 26 feb 2023
    Badkamer: 6 m²; Complete renovatie
    Marcel en zijn team zijn vakkundige toppers! Hij is een aannemer waar je graag zaken mee doet. Zelf hebben wij onze badkamer en toilet door laten renoveren. Gezien het naar tevredenheid verrichte werk gedurende de rit, hebben wij als extra klus eveneens onze keukentegels laten vervangen. Al met al zeer kundig uitgevoerd. Marcel denkt met je mee, legt het verloop van de uit te voeren werkzaamheden goed aan je uit en heeft oog voor detail. In zijn totaliteit is alles naar tevredenheid verlopen, van het maken van afspraken tot het afwerken / afmonteren van zaken. Bij een volgende klus zal ik Marcel zeker nog eens benaderen.
  • Anoniem, Leiderdorp
    Beoordeeld op 26 nov 2022
    Badkamer: 5 m²; Complete renovatie
    Badkamer vernieuwd Zeer goede aannemer. Vooraf duidelijke offerte. De elektriciën, installateur, tegelzetter, af-montage monteur en kitter hebben mooi werk geleverd. Goede vakmannen, nemen de tijd en leveren daardoor kwaliteit. Zeer tevreden, ook omdat wij een eigen ontwerp hadden en zelf alle sanitaire aangekocht hadden, wat geen probleem was.
  • Rene, Pijnacker
    Beoordeeld op 21 sep 2020
    Badkamer: 6 m2; Complete renovatie
    Super ervaring, consequent en accuraat Medewerkers sluiten werkzaamheden goed op elkaar aan. Zaken goed geregeld en werkzaamheden binnen de afgesproken tijd gedaan, en zeker klantgericht. Als je een gehele badkamer kunt strippen, opbouwen en installeren binnen twee weken ben je voor mij een fantastische aannemer, en niets was teveel. Na diverse andere aannemers te hebben benaderd, was Adriaansen Onderhoud degene met het aantrekkelijkste aanbod en dat hebben ze waar gemaakt ook. Dus bij deze zeker aan te raden, het was het geld dubbel en dwars waard
  • Anoniem
    Beoordeeld op 14 okt 2019

renovatie badkamer /sloop afvoer / bad eruit inloopdouche erin

Onlangs (sept. 2019)hebben wij onze badkamer totaal laten renoveren. Oude badkamer incl. bad, meubel en tegels zijn verwijderd en hiervoor in de plaats hebben wij een mooi nieuwe badkamer met inloopdouche gekregen. Wij zijn SUPER tevreden over hoe de verbouwing is verlopen en over het eindresultaat. Marcel en zijn team zijn echte vakmensen en hebben goed werk geleverd. De planning liep vlekkeloos in elkaar over. Marcel en zijn team denken ook graag met je mee. Wij zouden Marcel Adriaansen, Adriaansen Onderhoud en zijn team iedereen aanbevelen om de volgende redenen: Duidelijke offerte Komt zijn afspraken na Goede en nette communicatie Vriendelijk en behulpzaam Goede en betrouwbare vakmensen Goed kwalitatief werk geleverd Hebben verstand van zaken Goed werktempo Werkt netjes Mooi eindresultaat
    (Bewerkt op 15 okt 2019)
  • Anoniem, Capelle aan den IJssel
    Beoordeeld op 8 mrt 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 3 m2
    Vooraf een duidelijke offerte met afgesproken prijsopgaven zonder later extra kosten Alle vakmannen hebben goed kwalitatief werk afgeleverd en iedere dag alles netjes achter gelaten. Ook een pluim voor hun geduld en het beleefd blijven na tegen werking van verschillende flatbewoners . Van Marcel kreeg ik vele update s wat ik als erg prettig heb ervaren Ben heel blij met mijn nieuwe badkamer Is een Top aannemer en zeker een aanrader !
  • Jolijn, Leiden
    Beoordeeld op 21 dec 2018
    Badkamer renoveren
    Prettig eerste contact, Marcel denkt goed met ons mee. Voor ons was het prettig dat er de optie was dat we zelf sanitair aanleverden. Marcel heeft een team van verschillende vakmannen, waar wij met allen een prettige ervaring mee hebben gehad. Er waren tijdens de renovatie enkele onvoorziene zaken (we hebben een oud huis), maar hier is vanuit Marcel goed over gecommuniceerd en hij heeft zorg gedragen voor oplossingen. We zijn erg blij met onze mooie nieuwe badkamer. De kwaliteit lijkt helemaal goed, daar kan je vaak op een later moment beter over oordelen.