Keurig uitgevoerd! Een dakraam geplaatst. Alles netjes achtergelaten. Wim weet wat hij doet, geeft goede uitleg, een echte vakman. Wij zijn erg blij met het resultaat! Mochten we weer een klus hebben laten we het zeker weer door hem doen.
Zeer tevreden, hoewel het dakraam niet door het gat van de vlizo trap paste heeft Wim mee een oplossing bedacht zodat het raam alsnog geplaatst kon worden. Erg netjes afgewerkt. Bedankt Wim!
precies gedaan wat ik wilde. Goede communicatie, netjes gewerkt, denk mee, stelt vragen als het niet duidelijk is, ruimt alles netjes op!, uitstekend werk geleverd.
Uitstekend werk verricht. Heeft twee dakvensters geplaatst type Winstar. Goede kwaliteit vensters voor een mooie prijs. Hield zich netjes aan de gemaakte afspraken en gaf gevraagd advies over eigen kluswerk.