Nog niet lang geleden voor zichzelf begonnen. Belde netjes, ruim een uur van te voren, op dat het een half uur later werd vanwege een klus die uitliep. Behoorlijke verstopping in de afvoer binnen een uur verholpen. Daarnaast gewoon een eerlijke doener zonder blaba-verhalen en je kan gewoon bij hem pinnen. Aanwinst voor Gouda en omstreken. Is 24/7 bedrijf zegt hij. Dus als de nood aan de man is, ga ik weer met hem in zee.