David, Utrecht
Beoordeling: 5 van 5
Vloer verwarming: 2 m2; Vloerverwarmingsbuizen installeren
Zeer goede ervaring gemaakt met Weidema Vloerverwarming. Na de eerste communicatie had ik al een goed gevoel (snel en meedenkend). Dit werd dan helemaal bevestigt door de uitvoering van het werk. Professioneel, snel, goed equipment en alles nertjes en schoon achtergelaten. En dat alles voor een scherpe prijs. Ik kan Weidema Vloerverwarming absoluut aanraden en zal hem bij de volgende vloerverwarming klus weer benaderen.