Weidema Vloerverwarming

Beoordeling: 4.8 van 5

Weidema Vloerverwarming beoordelingen (22)

  • Review door Pim, Duivendrecht
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 11 mei 2023
    Vloer verwarming: 10 m²; Nieuwe vloerverwarming installeren
    LET OP DIT IS EEN OPLICHTER! Melvin Weidema van Weidema Vloerverwarming B.V. uit Putten is een oplichter. Wij hebben bijna 2000 euro aanbetaald om vervolgens niets meer te horen. Hij beantwoordt maanden zijn e-mail, WhatsApp, telefoon, etc niet. Zijn truc is om een bepaald deel van de werkzaamheden van klanten wel uit te voeren en een ander deel niet. Het geld van niet uitgevoerde werkzaamheden steekt hij dan als extraatje in zijn zak. Dat wij niet de enige zijn is inmiddels duidelijk. Check ook andere reviews op adere sites. Houdt er rekening mee dat een flink deel van de zogenaamde positieve reviews fake zijn. @werkspot, deze 'vakman' moeten jullie verwijderen.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Ter Aar
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 24 mei 2022
    Vloer verwarming: 40 m²; Nieuwe vloerverwarming installeren
    Goed werk geleverd! Helaas niet goed te bereiken, waardoor wij wat wantrouwig werden. Dit was achteraf gelukkig nergens voor nodig.
  • Review door Lars, Utrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 2 feb 2022
    Vloer verwarming: 45 m²; Nieuwe vloerverwarming installeren
    Melvin heeft topwerk geleverd! Wat ik nog het fijnst vond is dat hij vanaf het begin meedacht over wat er precies nodig was in onze situatie (overstap naar lage temperatuur). Eigenlijk zonde dat er een vloer overheen gaat zo netjes is het. Aanrader.