Triple X Parket & Klussenbedrijf
Triple X Parket & Klussenbedrijf

• Roel, Heerhugowaard
    Beoordeeld op 3 mei 2024
    Vloeren: 40 m²; Vloer schuren, Vloer lakken; Houten vloer
    Ivm lekkage moest onze vloer opnieuw geschuurd en gelakt worden. Via Werkspot hebben wij Triple x& klusbedrijf gevonden. Ton en zijn maat waren heel netjes met het werk. En het resultaat van hun werk was TOP!! De communicatie was goed en komt zijn afspraken keurig na. Wij zijn zeer tevreden. En het zijn ook nog gezellige mensen.
    (Bewerkt op 7 mei 2024)

Reactie van de vakman:

Dankjewel roel. Daar gaat het om. In overleg er wat moois maken. Zonder gezeur... groetjes van ton. En als er wat is gewoon even een berichtje.
    Reactie geplaatst 7 mei 2024
  • Anne, Callantsoog
    Beoordeeld op 20 jan 2022
    Vloeren: 40 m²; Vloer schuren, Vloer lakken; Lariks planken
    Er is echt topwerk geleverd! Ik geloof dat de vloer meer werk was dan voorheen gedacht, maar dat was geen probleem. De larikshoutenplanken waren hier en daar krom en de laklaag sterk vergeeld. Nu weer prachtig blank hout met een whitewash olie erover zodat de nerf te zien blijft. We hebben een compleet nieuwe woonkamer. Communicatie is ook top, en afspraak is afspraak. Ook de nazorg instructies zijn helder. Niet twijfelen, gewoon maken die afspraak!
  • Bart, Koudekerk aan den Rijn
    Beoordeeld op 8 apr 2021
    Vloeren: 57 m2; Vloer schuren, Vloer lakken; Massief parket
    Enkel lovende woorden voor het vakmanschap van Ton. Hij heeft samen met zijn collega Raymond onze oude, vale en beschadigde eikenhouten vloer omgetoverd naar als nieuw.
  • Rene, Alkmaar
    Beoordeeld op 18 okt 2020
    Vloeren: 45 m2; Vloer schuren, Vloer lakken; Massief parket
    Enkele jaren geleden de bovenverdieping laten doen en nu de begane grond. Het werk is prachtig uitgevoerd. De vloer heeft een metamorfose doorgemaakt en kan nu weer jaren mee. Ton geeft goed en eerlijk advies, houdt zich aan de gemaakte afspraken en is heel schappelijk met de prijs.
  • Werkspot-gebruiker uit Alkmaar
    Beoordeeld op 3 jan 2020
    Vloeren: 27 m2; Vloer schuren, Vloer lakken; Massief parket
    Ton en zijn collega hebben onze eikenhouten vloer in 1 dag compleet geschuurd en in prachtige, originele staat terug gekregen (er zat een whitewash laag op). Met 2 lagen Skylt en nieuwe plintjes. We zijn helemaal tevreden. Snel, betaalbaar en geheel volgens afspraak. Echt een aanrader!
  • Werkspot-gebruiker uit Bussum
    Beoordeeld op 12 aug 2019
    Lamelparket schuren 30 m2
    De vloer is weer als nieuw en was in één dag volledig geschuurd en twee keer in de lak gezet. Erg blij met het resultaat!
  • Malika, Diemen
    Beoordeeld op 16 mrt 2019
    Vloeren: 35 m2; Vloer schuren, Vloer lakken; Lamelparket
    Ik heb na een flink aantal aanbiedingen gekozen voor Ton na prettig telefonisch contact. De klus kon al snel door hem uitgevoerd worden en ik heb geen spijt dat ik mijn vloer aan hem en zijn collega heb toevertrouwd. Ton is zeer kundig en raad hem zeker aan. Ton is erg duidelijk in zijn communicatie geweest. Oorspronkelijk wilde ik een whitewash uiterlijk maar Ton wist mij er van te overtuigen de vloer op te schuren om de beschadigde witewash laag er af te halen. Wat tevoorschijn kwam is een prachtige eiken vloer. Deze is in de ultra matte skylt lak gezet. Wat met kinderen een uitkomst zou moeten zijn. Ton kwam op tijd en legde alles goed uit. Hij heeft de plinten nog voorzien van een kitrand en de plakplinten in de gang vervangen voor prachtige exemplaren. Hij nam ook meteen een skylt conditioner mee voor het correct schoonmaken van de vloer. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn “nieuwe” vloer. Ook gaf hij aan dat ik hem altijd kan bellen als er wat is. Heel fijn. Dank je wel Ton!