We hebben onlangs ons huis laten schilderen door top notch , en het resultaat is fantastisch! Eddy en collega zijn echt vakmanmen met een scherp oog voor detail. Onze muren en plafonds zien er nu stralend uit en geven ons huis een frisse uitstraling.
Een klein verbeterpuntje is de bereikbaarheid van eddy of zijn broer Het kan soms een uitdaging zijn om contact te krijgen of afspraken te maken, maar ik moet zeggen dat het eindresultaat het wachten zeker waard is! Als hij eenmaal aan de slag gaat, levert hij prachtig werk af en zorgt hij ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is.
Dus, als je op zoek bent naar een schilder met vakmanschap en geduld hebt om soms even te wachten op een reactie, dan is top notch absoluut een aanrader. We zijn ontzettend blij met hoe alles is geworden en zouden hem zeker opnieuw inhuren voor toekomstige projecten groetjes Peter