Timmer- en Onderhoudsbedrijf Richard Heuverkamp
Timmer- en Onderhoudsbedrijf Richard Heuverkamp

• Stefan, IJmuiden
    Beoordeeld op 26 feb 2021
    Binnendeuren: 3 deuren; Normale deur - Stompe deur
    Zeer goede timmerman. Bij ons een nieuwe deur laten plaatsen. Maar omdat het kozijn een afwijkende maat had heeft richard goed meegedacht om dit zeer netjes af te werken. En netjes gefreesd dat de deur de andere kant op open gaat. Als wij meerdere klussen hebben gaan we weer contact opnemen met richard. Bedankt voor het meedenken en de goede service
  • HA, Uitgeest
    Beoordeeld op 8 jan 2017
    Scheidingswand op zolder maken
    Richard en zijn compagnon Erik hebben op zolder een scheidingswand geplaatst, knieschotten vervangen en een Velux dakraam geplaatst. Beide mannen zijn echt vakmannen die fantastisch werk hebben afgeleverd. Op tijd en volgens de afgesproken prijs. Ze voeren niet alleen 'blind' uit, maar denken ook mee en geven aan een niet-klusser zoals ik bruikbare tips mbt het schilderwerk. Ik ben dan ook meer dan tevreden over deze vakmannen! Als er weer een klus is weet ik waar ik moet zijn!
    (Bewerkt op 9 jan 2017)

Reactie van de vakman:

Hallo Hedzer Bedankt voor je positieve review. Hopelijk tot ziens bij een nieuwe klus. Groet Richard
    Reactie geplaatst 9 jan 2017
  • Werkspot-gebruiker uit Castricum
    Beoordeeld op 21 sep 2016
    Deurkozijn maken in bestaande muur
    De heer Heuverkamp heeft bij ons, samen met collega Erik La Fleur (eriklafleur.nl), een tussenwand geplaatst in een kamer waardoor deze nu uit twee kamers bestaat. Dit inclusief twee nieuwe kozijnen. Ondanks de problemen die deze klus met zich mee bracht (electra liep door de muur) heeft de heer Heuverkamp alles netjes en in goed overleg opgeleverd. Aanrader dus! Eerlijk, transparant, betrouwbaar en kwalitatief goed werk.
  • Karin, Heemstede
    Beoordeeld op 16 sep 2016
    poortdeur + kozijn vervangen
    Als je een zeer vakkundige en prettige timmerman zoekt...neem Richard Heuverkamp! Niets is teveel, afspraak wordt nagekomen, keurig opgeruimd. Ik wil hem aan iedereen aanbevelen!
  • Richard, Hoofddorp
    Beoordeeld op 21 mrt 2016
    Slaapkamer opdelen en muurtje verplaatsen
    Richard heeft samen met z'n collega vakkundig werk afgeleverd en daarbij het geheel netjes afgewerkt.
  • Werkspot-gebruiker uit Bloemendaal
    Beoordeeld op 29 jan 2016
    Nieuwe deur in tuinhuisje + repareren vensterbank (SPOED!)
    Dit was mijn eerste keer op Werkspot, en dan is het maar even afwachten wat het gaat worden. Vooral ook omdat het een spoedklus betrof. Binnen 2 dagen moest het gebeuren. Richard is fantastisch. Reageerde snel, communiceerde snel en duidelijk, en leverde vakwerk bovendien. In een woord geweldig!
  • GM, Leiden
    Beoordeeld op 7 dec 2015
    tegels en aanrechtblad
    Tegels, keukenblok met aanrecht van 4 meter.Richard is een goed vakman. Ik ben blij met mijn keuken. Aardige vent ook.