Jos en zijn zoon hebben onze nieuwe woning gestuct.
Ze waren elke dag stipt op tijd, betrouwbaar en netjes. Ze plakken alles af waardoor je geen zorgen hoeft te maken over je vloer. Daarnaast zijn ze erg flexibel. Zo bood Jos aan om terug te komen om de muren van waar de kozijnen moesten komen te stucen.
Hierdoor was de rest van het huis eerder klaar dan verwacht en konden we verder met klussen. Het stucwerk ziet er netjes uit. Bespreek wel goed welke dikte je de korrel wilt hebben. Hier zit veel variatie in, en ze kunnen het allemaal. Daarnaast zijn ze gezellig om op de koffie te hebben dus dat is ook prettig als je ze meerdere dagen over de vloer hebt. Dank mannen!