Wij hadden meer verwacht van een bedrijf met zo'n goede beoordeling, maar in onze ogen niet meer dan 3,5 sterren waard. Er moest op korte termijn worden gestuct bij ons, en Magic toonde zich flexibel en kon direct aan de slag. Duidelijke prijsafspraken gemaakt. Stucwerk is prima, maar het maken van afspraken en deze nakomen is erg lastig. We hebben er zelf constant bovenop moeten zitten door te bellen met Linda. Schoonmaak is echt matig. Huis werd smerig achtergelaten, en naar meermaals bellen zijn ze terug geweest. Ook daarna bleef het helaas smerig achter. Badkamer is nog volledig wit, en de vloer is overal gevlekt. Afgesproken was ook om plinten aan de muur te zetten, dit is deels gebeurd en moet volledig verwijderd worden helaas. Schilderwerk via Magic gaat via Ali. Ali levert prima werk af en zal nog terugkomen om de laatste puntjes op de i te zetten. In de toekomst doen wij geen beroep meer op Magic.