Odijk, Dieren
Beoordeling: 5 van 5
Stuken
Deze vakmensen zijn heel vriendelijk en hebben perfect werk geleverd.
De eerste afspraak was goed en ze kwamen heel betrouwbaar over.
na hun scherpe aanbod konden wij hun eigenlijk niet meer weigeren, ze hebben onze klus voor een hele mooie prijs aangenomen.
op de afgesproken werkdag kwamen zij stipt op tijd en gingen gelijk aan het werk.
ze waren na twee dagen klaar en zijn niet te beroerd om iets langer door te gaan, bij ons gingen ze van acht uur s'ochtens tot 5 uur s'avonds door i.p.v tot 3 uur s' middags.
het werk ziet er heel goed uit het zijn echt vakmensen die hun vak heel serieus nemen.
vooral de afwerkingen want alles moet perfect zijn.
toen wij wat aanpassingen wilden was dat ook geen probleem en werd dat gelijk opgepakt en gedaan.
en de service was ook heel fijn ik kon gewoon na mijn werk bellen om de opmerkingen te melden.
kort om het zijn goeie vak lui met veel verstand en goede vaardigheden
wij willen jullie daarom ook heel erg bedanken voor het mooi maken van onze woning.
veel groeten,
Dennis Odijk en nikki Hulstijn