Wij hebben Daniël ingeschakeld voor het hele huis en zijn zeer tevreden! Mooi stucwerk en werken snel. "De Lange" en Daniël hebben beide passie voor het vak en dat is goed te zien en te merken. En mega gezellige gasten ook! Kortom echt een vakman en een aanrader.
Hartelijke groet,
Jeroen, Vera en David